تعداد بازدید : 78
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۵/۱۶
کاربران آنلاین : 0
fat80
۱۴۰۲/۵/۱۶ ۱۴:۲۱:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۲۲ ۱۳:۱۱:۰۱

بهترین کانسیلرها برای سیاهی دور چشم یا کبودی بعد از پرکننده یا بوتاکس

(ویرایش)

بدون شک، کانسیلر یکی از قدرتمندترین محصولات در آرایش شما است. با فرمول مناسب، می‌توانید تقریباً هر چیزی را که می‌خواهید پنهان کنید، از حلقه‌های تیره زیر چشم ناشی از خواب شبانه بی‌قرار گرفته تا لک‌ها و جوش‌ها را پوشش دهید.

کانسیلرها همچنین می توانند به افزایش طول عمر سایر آرایش هایی که استفاده می کنید، مانند سایه چشم کمک کنند. اگر می‌خواهید چگونه کانسیلری را انتخاب کنید که به شما کمک کند خال‌های مادرزادی یا جای زخم را استتار کنید، ما نیز می‌توانیم در این مورد کمک کنیم! در این پست وبلاگ، همه چیزهایی را که در مورد نحوه انتخاب کانسیلر باید بدانید، پوشش خواهیم داد، از جمله:

چگونه کانسیلر مناسب را پیدا کنیم


چگونه رنگ صحیح کانسیلر را پیدا کنیم؟


کدام را ابتدا باید بزنم، کانسیلر یا کرم پودر؟


چگونه می توانم کانسیلر خود را طبیعی جلوه دهم؟
چرا کانسیلر من چین و چروک می شود یا شبیه به کیک است؟
چگونه کانسیلر مناسب را پیدا کنیم

اگر به این فکر می کنید که چگونه کانسیلر مناسب خود را پیدا کنید، بهترین مکان برای شروع این است که از خود بپرسید که امیدوارید به چه چیزی برسید. آیا اولویت اصلی شما کاهش ظاهر حلقه های تیره است یا بیشتر نگران پنهان کردن آسیب های ناشی از نور خورشید یا جای زخم هستید؟ آیا از یک کانسیلر با ترکیبات ضد پیری داخلی سود می برید؟ در اینجا هفت توصیه برای کانسیلرهای با عملکرد بالا آورده شده است که در هر یک از دسته بندی های زیر به بالاترین سطح می رسند:

بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم:
پرایمر و کانسیلر ضد آب دور چشم 

این کانسیلر مخصوص دور چشم است. به خنثی کردن تغییر رنگ زیر و اطراف چشم کمک می کند و با ویتامین E و عصاره بابونه محافظت آنتی اکسیدانی ایجاد می کند. آلوئه هیدراتاسیون سبکی را فراهم می کند زیرا روغن نارگیل به حفظ رطوبت کمک می کند. همچنین می توانید آن را به عنوان پرایمر آرایش چشم بر روی پلک خود بمالید تا از چین و چروک شدن چشم جلوگیری کند، شادابی رنگ را افزایش داده و ماندگاری سایه چشم خود را افزایش دهد.

بهترین کانسیلر برای کبودی بعد از فیلر و بوتاکس:
کانسیلر پوشش کامل درمبلند کاور مراقبت و کانسیلر بهترین سالن های زیبایی در تهران

دکتر جوئل شلسینگر، متخصص پوست و مدیر عامل ، متخصص پوست و مدیر عامل می‌گوید: «در حالی که معمولاً می‌توان فیلرها یا بوتاکس را بدون کبودی انجام داد، اما هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. «به نظر می رسد که اغلب برای شخصی اتفاق می افتد که باید در یک رویداد یا در معرض دید عموم باشد. به همین دلیل است که هر متخصص پوست فقط برای این نمونه محصولات مورد نیاز خود را دارد. دکتر شلسینگر این دو کانسیلر را برای پوشش متوسط تا کامل کبودی یا سیاهی دور بعد از عمل توصیه می کند. کانسیلر پوشش کامل یک فرمول آبرسان با روکش مات نرم و یک اپلیکاتور زاویه دار برای استفاده آسان است. همچنین در طیف گسترده ای از سایه ها برای تکمیل هر رنگ پوستی وجود دارد. یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده کانسیلراست که برای روشن‌کردن پوست و تسکین پف زیر چشم عمل می‌کند و در عین حال ظاهر کبودی و حلقه‌های تیره را نیز پنهان می‌کند. این در دو رنگ موجود است:  برای پوست های روشن تا متوسط وبرای پوست های متوسط تا تیره.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران