تعداد بازدید : 129
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۷/۶
کاربران آنلاین : 0
mitra_kh
۱۴۰۲/۷/۶ ۲۳:۱۷:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۶ ۲۳:۱۷:۳۵

کاشت ابرو چیست؟

(ویرایش)

ابروها یکی از اصلی ترین اجزای صورت هستند که خوش حالت بودن آن ها تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره دارد. برخی از افراد در اثر عوامل مختلف به ریزش ابرو دچار می شوند و برای درمان آن از روش کاشت ابرو کمک می گیرند. این روش یکی از جدیدترین روش های زیباسازی ابرو می باشد که جایگزین روش هایی مانند تاتو و هاشور شده است.

کاشت ابرو چیست؟

ابتدا بیایید با فرایند کاشت ابرو آشنا شویم. کاشت ابرو عملی است که طی آن همانند کاشت مو، از کناره های گوش و اطراف سر موها را برمی دارند و سپس زیر میکروسکوپ آن ها را به پیاز موهای مجزا تقسیم می کنند. در آخر با دقت کامل موهای جدا شده را در قسمت ابروها می کارند.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو

همه افراد می توانند از روش زیبایی کاشت ابرو استفاده کنند اما افراد با شرایط زیر کاندیدای مناسب تری برای استفاده از این روش هستند:

  • افرادی که به طور ژنتیکی از ابروهای نازک و کم پشت برخوردارند.
  • افرادی که در اثر استفاده از داروهای خاص مانند داروهای سرطان و شیمی درمانی ابروهایشان دچار ریزش شده است.
  • کسانی که در اثر شکستگی یا سوختگی ابروهای خود را از دست داده اند.
  • افرادی که از فرم و حالت ابروهای خود رضایت ندارند.

عوارض کاشت ابرو

روش کاشت ابرو هم همانند همه روش های زیبایی در کنار مزایایی که دارد، ممکن است در برخی موارد باعث بروز عوارضی نیز شود. در ادامه برخی عوارض کاشت ابرو را عنوان می کنیم.

  • تورمبعد از انجام عمل ممکن است در ناحیه ابروها تورم ایجاد شود که عارضه ای طبیعی است و بعد از چند روز از بین می رود.
  • احساس درد و بروز آلرژی: برخی از افراد بعد از انجام کاشت ابرو احساس درد، تحریک یا حساسیت در ناحیه کاشت ابرو را تجربه می کنند که این مورد هم موقتی است و بعد از مدتی برطرف می شود.
  • بروز عفونتدر صورتی که بهداشت مناسب و مراقبت های لازم بعد از عمل کاشت انجام نشود، خطر بروز عفونت در ناحیه ابروها و بانک مو وجود دارد. استفاده از ضدعفونی کننده ها و رعایت توصیه های تجویزی پزشک برای پیشگیری از این عارضه ضروری است.
  • نارسایی پیوند ابرو: در برخی موارد نادر ممکن است پیوند کاشت ابرو انجام نشود و نارسایی پیوند اتفاق بیفتد. در این صورت باید برای برطرف کردن مشکل و کاشت دوباره ابرو اقدام کرد.

منبع: zibaieclub.ir

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران