تعداد بازدید : 45
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۰۰:۴۷:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

معروف‌ترین برندهای ژاپنی کامپوزیت دندان

(ویرایش)

معروف‌ترین برندهای ژاپنی کامپوزیت دندان

کامپوزیت‌های ژاپنی یکی از کامپوزیت‌های دندانی معروف در بازار هستند که انواع مختلفی دارند. برندهای ژاپنی کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توان از آن‌ها برای ترمیم‌های قدامی و خلفی استفاده کرد. در اینجا چند تا از معروف‌ترین برندهای ژاپنی کامپوزیت را معرفی می‌کنیم:

کامپوزیت برند توکویاما Tokuyama Dental America

برند توکویاما یکی از مقرون به صرفه‌ترین کامپوزیت‌های ژاپنی موجود در بازار است. این کامپوزیت دوام و استحکام مناسبی دارد. برای ساخت این کامپوزیت از متریال با کیفیتی استفاده شده و به همین دلیل این کامپوزیت به آسانی دچار تغییر رنگ نمی‌شود. علاوه بر این ویژگی دیگر این کامپوزیت نصب آسان آن است. برای مطالعه بیشتر درباره کامپوزیت توکویاما کلیک کنید.

کامپوزیت گرادیا Gradia Direct

کامپوزیت ژاپنی گرادیا، بدون شک یکی از بهترین نمونه‌های کامپوزیت موجود در بازار است. این کامپوزیت نوعی کامپوزیت میکروهیبریدی بوده و به همین دلیل مزایای بسیاری دارد.

ساختار چندوجهی و فیلر بالای ذرات کامپوزیت گرادیا باعث شده تا این کامپوزیت استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین از ویژگی‌های مهم دیگر این کامپوزیت، اثر آفتاب‌پرست آن است که یک ترمیم فوق‌العاده نچرال و طبیعی را ایجاد می‌کند.

کامپوزیت کوراری Kuraray

کوراری از دیگر برندهای ژاپنی کامپوزیت دندان است. شرکت کوراری در تولید کامپوزیت‌های خود از متریال با کیفیتی استفاده می‌کند. متریال استفاده شده در این کامپوزیت‌ها باعث شده تا این کامپوزیت نور را در جهات مختلف منعکس کرده و ظاهری کاملا طبیعی داشته باشد.

یکی از کامپوزیت‌های معروف کمپانی کوراری، کامپوزیت کلیرفیل است. در این کامپوزیت‌ها از فیلرهای آلی استفاده شده است. فیلرهای آلی باعث افزایش شفافیت سطح دندان‌های فرد می‌شود و ظاهری زیبا برای آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین پولیش‌پذیری کامپوزیت کلیرفیل بسیار عالی است.

کامپوزیت ژاپنی جینیال

در ساخت کامپوزیت جینیال از فیلرهای رزین استفاده شده است. علاوه بر این کامپوزیت جینیال خاصیت هیبریدی دارد و به همین دلیل دوام و استحکام فوق‌العاده بالایی دارد.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران