تعداد بازدید : 27
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۲/۱۱
کاربران آنلاین : 0
سیاری
۱۴۰۳/۲/۱۱ ۱۳:۴۵:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۲۲ ۱۲:۲۸:۵۵

لباس کفتان چیست

(ویرایش)

کفتان چیست؟

امروزه انتخاب اکثر خانم ها هنگام خرید لباس برای فعالیت های روزمره یا مراسمات و میهمانی ها،  لباس هایی راحت در عین حال شیک و زیبا می باشد. کفتان از ان دسته لباس هایی می باشد که هم آزاد و راحت بوده و هم طراحی زیبایی دارد از این رو بسیار مورد استقبال خانم ها و دختران قرار گرفته است. البته لباس های کفتان از زمان های بسیار دور وجود داشته و بسیار کاربردی بودند، اما امروزه بعد از گذشت سالیان دراز دوباره این نوع لباس ها پا به عرصه مد لباس و پوشاک گذاشته اند. هدف ما ازاین مقاله آشنایی شما با تاریخچه کفتان، انواع کفتان، ست کردن کفتان با سایر لباس ها و مطالب مرتبط می باشد تا شما بیشتر با این نوع لباس و  سبک پوشش آن آشنا شده و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید. فروشگاه پادمیرا عرضه کننده انواع مختلف لباس زنانه از جمله لباس های کفتان، با طراحی و تنوع بسیار زیاد می باشد که شما می توانید برای خرید به سایت فروشگاه پادمیرا مراجعه نمایید.

لباس کفتان چیست؟

کفتان، به نوعی لباس یا پیراهن گفته می شود که قد آن بلند و تقریبا تا روی مچ پا بوده و دارای آستین های بلند و گشاد، می باشد. لباس کفتان غالبا به صورت جلوبسته بوده ولی برخی از انواع مدل های آن ممکن است دارای کمربند و جلو باز و دارای دکمه نیز باشند. یقه ی لباس های کفتان می تواند مدل های مختلف با توجه به سلیقه افراد، داشته باشد. جنس لباس کفتان معمولا نخی، پنبه ای، لینن، الیاف طبیعی، ابریشمی و غیره است.

کفتان چیست؟ 1

تاریخچه کفتان

کفتان یا کافتان، تاریخچه ای طولانی دارد. این لباس از زمان های بسیار قدیم در مصر، ایران، امپراتوری عثمانی و بین النهرین وجود داشته است. به طور سنتی کفتان تنها توسط خانواده سلطنتی به عنوان نمادی از قدرت و موقعیت در قرن دوازدهم استفاده می شد. در قرن هفدهم، این لباس‌ها به طبقات متوسط راه پیدا کردند و در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا نیز محبوب شدند. در حالی که کفتان ها از دیرباز در دنیای لباس های عربی جزء اصلی بوده اند، در قرن نوزدهم به مد غربی نیز راه یافتند.

مطالعه ادامه مقاله لباس کفتان چیست

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران