تعداد بازدید : 56
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۲/۱۱
کاربران آنلاین : 0
هادی رستمی
۱۴۰۳/۲/۱۱ ۱۶:۴۷:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۱ ۱۷:۰۸:۰۰

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون شارپ

(ویرایش)

آموزش اتصال گوشی به تلویزیون شارپ در سیستم عامل اندروید

اگر از موبایل اندرویدی استفاده می ‌کنید، می‌ توانید دستگاه خود را به دو روش با سیم یا بی سیم به نمایشگر sharp متصل نمایید. در زیر نحوه انجام هر دو تکنیک را جهت اتصال گوشی به تلویزیون شارپ توضیح داده ‌ایم.

شرکت بزرگ ایران سرویس برای رفع تمامی مشکلات و خرابی های لوازم برقی شما در کنار شماست.برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی تعمیرات شارپ ایران سرویس تماس بگیرید.

اتصال از طریق سیم

برای این که بین گوشی اندرویدی خود و تلویزیون شارپ ارتباط برقرار کنید، می توانید کابل های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید. یکی از بهترین کابل های موجود در بازار نوع HDMI است که باید مدل مناسب را با توجه به پورت موبایل خریداری نمایید.

تلفن های اندرویدی مجهز به سوکت Type A، HDMI، mini و همچنین micro HDMI هستند. بنابراین هنگام خرید باید بر اساس سوکت دستگاه کابل سازگار با آن را تهیه نمایید. پس از خریداری کابل HDMI کافی است یک سمت آن را به تلویزیون و سمت دیگر را به موبایل وصل کنید.

اتصال به روش بی سیم

در روش بی سیم می ‌توانید برای اتصال گوشی به تلویزیون sharp از سه تکنیک زیر استفاده کنید:

اتصال بی سیم از طریق Miracast

میراکست فناوری جدیدی است که تصاویر را بر پایه وای فای انتقال می ‌دهد. این تکنولوژی برای انتقال تصویر به صورت بی سیم از دیوایس‌ های مانند تلفن هوشمند به پخش کننده‌ های نظیر تلویزیون به کار می ‌رود. البته جهت اتصال گوشی به تلویزیون شارپ از طریق Miracast باید نسخه اندروید موبایل شما ۴.۲ یا بالاتر از آن باشد.

همچنین ضروری است تلویزیون از فناوری میراکست پشتیبانی کند. البته اگر چنین قابلیتی برای نمایشگر در نظر گرفته نشده باشد، می‌ توانید با خرید دانگل میراکست مشکل را حل نمایید. پس از اطمینان موارد ذکر شده وارد بخش تنظیمات تلویزیون شارپ شوید و اقدام به فعال کردن قابلیت Miracast کنید. سپس وارد بخش کانکشن موبایل خود شوید و فناوری میراکست را فعال سازید.

اتصال بی سیم با WIFI

روش محبوب دیگری که برای اتصال بی سیم مورد استفاده قرار می ‌گیرد، تکنولوژی WIFI است. مانند مورد قبلی در صورتی می ‌توانید این تکنیک را به کار ببرید که تلویزیون شما دارای قابلیت پشتیبانی از WIFI باشد. اگر برای نمایشگر ویژگی وای فای در نظر گرفته نشده، نیاز به خریداری دانگل خواهید داشت.

Wifi direct قابلیت جدیدی است که برای اتصال گوشی به تلویزیون شارپ کاربرد دارد. به این منظور تنها کافی است ویژگی Wifi direct را در موبایل روشن کنید تا امکان اتصال مستقیم آن به تلویزیون فراهم گردد. بعد از این که بین دو دیوایس ارتباط برقرار شد، می توانید محتوای مورد علاقه خود را در نمایشگری با ابعاد بزرگتر مشاهده کنید.

اتصال بی سیم توسط Google chromecast

گوگل کروم کست نوعی دانگل مخصوص است که به درگاه usb پشت تلویزیون وصل می شود. پس از اتصال یک شبکه ارتباطی بی‌ سیم به وجود می ‌آید. لذا این امکان خواهید داشت که از طریق آن بین موبایل اندرویدی خود و نمایشگر شارپ ارتباط برقرار نمایید.

 

همچنین شاید دوست داشته باشید که استفاده از آیفون به عنوان میکروفون رو هم بلد باشید.این مقاله هم اکنون در سایت ایران سرویس نمایندگی معتبر شارپ در اختیار شماست.

اتصال آیفون به تلویزیون شارپ

روش اول

برای شروع از ساده‌ترین روش آغاز می‌کنیم. تمامی آیفون‌ها در مرکز کنترل (Control Center) خود گزینه‌ای تحت عنوان «Screen Mirroring» را دارند. اگر آن را غیرفعال کرده‌اید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش کنترل سنتر، آن را مجددا فعال کرده و به این بخش برگردانید.

با لمس این گزینه، لیستی از تلویزیون‌های هوشمندی که در اطراف شما هستند به طور خودکار به نمایش در می‌آیند. پس از پیدا کردن تلویزیون‌تان، روی آن تپ کرده و اتصال آغاز می‌شود. گاهی اوقات تلویزیون منتظر تایید شما برای اتصال دستگاه به خود منتظر خواهد ماند. بدین ترتیب بایستی از طریق تلویزیون به موبایلتان اجازه متصل شدن را بدهید.

روش دوم

آداپتور لایتنینگ Lightning adapter

در ابتدا اپل آداپتور لایتنینگ DV را برای لپ تاپ‌هایش عرضه کرده بود. این آداپتور اجازه اتصال کابل‌های مختلف را به لپ تاپ می‌داد و بدین ترتیب می‌توانستید خروجی‌های مختلفی از مک بوک خود بگیرید. اگر شما نیز یکی از این آداپتورها را خریداری کرده‌اید به شما تبریک می‌گوییم، چرا که از این آداپتور می‌توانید به عنوان هاب برای اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند یا غیر هوشمندتان استفاده کنید. تنها کافیست گام‌های زیر را به ترتیب دنبال کنید.

یک انتهای کابل HDMI را به تلویزیون متصل کنید. از طول کافی کابل آن اطمینان کسب کنید.
انتهای دیگر کابل HDMI خود را به آداپتور لایتنینگ متصل کنید.
از طریق درگاه لایتنینگ، آیفونتان را به آداپتور وصل کنید.
تلویزیون را روشن کرده و آن را روی دریافت اطلاعات از طریق کابل HDMI تنظیم کنید.
حالا تصاویری که روی صفحه آیفون شما نمایش داده می‌شوند مستقیما روی تلویزیون قابل مشاهده خواهند بود.

 

مزایای اتصال گوشی به تلویزیون

اتصال تلویزیون به گوشی مزیت‌های زیادی برای کاربران فراهم می‌کند که می‌توان به تماشای فیلم و ویدئو، مشاهده انواع عکس، بازی، اجرای برنامه‌های مختلف و… اشاره کرد. روش‌های مختلفی برای انتقال فایل یا محتوا از گوشی به تلویزیون وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

در این مقاله همراه ما باشید تا آموزش اتصال تلویزیون شارپ به گوشی از هر نوع برندی را بررسی کنیم.

از طریق اتصال گوشی به تلویزیون شارپ می ‌توانید ویدئو، موزیک یا هر محتوای دیگری را روی یک نمایشگر بزرگتر پخش کنید. اگر سیستم عامل موبایل شما ios باشد، بهتر است این کار را از طریق اپل tv یا کابل lightening digital av انجام دهید.

اما در صورت استفاده از دستگاه‌ های اندرویدی کارشناسان نمایندگی شارپ میراکست را به شما پیشنهاد می ‌دهند. با استفاده از تکنولوژی میراکست می‌ توانید بین تلویزیون و گوشی خود ارتباط برقرار کنید و هر نوع محتوایی را روی نمایشگر آن ببینید. در ادامه همراه ما باشید تا نحوه اتصال موبایل به تلویزیون شارپ را به شما آموزش دهیم.

 

۱۴۰۳/۲/۱۱ ۱۸:۰۶:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰:۱۷
(ویرایش)

مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی است که به دنبال فرصت‌های شغلی و زندگی بهتر هستند. با وجود سیاست‌های مهاجرتی متنوع کانادا، این کشور به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت انتخاب می‌شود. فرایند مهاجرت به کانادا شامل مراحل مختلفی است که از جمله آزمون زبان، ارزیابی مهارت‌ها و تحصیلات، و اخذ ویزا و اقامت است. همچنین، برنامه‌های متنوع مهاجرتی مانند برنامه کارگر ماهر، برنامه کانادا برای کارآفرینان، و برنامه تحصیلی از طریق مهاجرت از جمله گزینه‌هایی هستند که افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند. به علاوه، فرهنگ چندفرهنگی و سیاست‌های متنوع کانادا سبب شده تا این کشور به یک مقصد جذاب برای مهاجران از سراسر جهان تبدیل شود.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران