با وجود خوردن متفورمین آن هم چند ماه متوالی آیا امکان تشکیل کیست هست یا دکتر اشتباه کرده ؟..

تعداد بازدید : 944
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۹

سوال شما

سلام . خسته نباشید

من به تازگی برای بارداری اقدام کرده ام . البته به علت وزن زیاد دکتر برایم متفورمین نوشته بود که هم وزنم کم شود و هم روی تخمدان هایم اثر مثبت بگذارد .
ماه پیش وقتی در اواسط دوره برای بررسی وضعیت رحم به سونوگرافی مراجعه کردم ، گفت که یه کیست در تخمدان مشاهده میشود . و گفت هیچکدام از فولیکول های موجود در تخمدان قابلیت باروری ندارن و همه خیلی کوچک هستن .
حالا سوال من اینست که با وجود خوردن متفورمین آن هم چند ماه متوالی آیا امکان تشکیل کیست هست یا دکتر اشتباه کرده ؟
در ضمن من کامل علائم تخمک گذاری رو دارم و کیت هم استفاده کردم و مثبت شد ..
آیا با وجود مثبت شدن کیت ممکن است که کیست آزاد شده باشه ؟ الان پریود هستم . چه روزی برای سونو برم تا مشخص بشه کیست هست یا خیر


ممنون

پاسخ

سلام عزیزم. احتمالا پزشک تون توی سونو کیست های ریز (فولیکولهای ناقص) رو دیده .

متفورمین باعث کیست نمیشه . ضمنا با خوردن متفورمین ، ضمانتی نیست که این کیست ها از بین برن ./

درباره ی این مشکل ، این مقاله رو بخون .

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1396
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031