تعداد بازدید : 971
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۲/۲۰
کاربران آنلاین : 0
راویس
۱۳۹۹/۷/۱۱ ۱۹:۵۶:۰۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۸/۱۸ ۱۳:۱۴:۲۴

مدل پاف مبل یا صندلی عثمانی چیست؟

(ویرایش)

در پاسخ به این سوال که پاف مبل چیست اینطور می توان بیان کرد که نوعی صندلی بدون تکیه گاه می باشد که اغلب از جنس تمام پارچه بوده و دارای پایه های کوتاهی است. با توجه به اینکه این نوع صندلی در دوره عثمانی ها کاربرد زیادی داشته و از قرن هجدهم میلادی به انگلستان و سپس فرانسه راه پیدا نموده است، به صندلی عثمان  یا ottoman نیز معروف می باشد. در فرهنگ عثمانی از پاف مبل در سراسر و گرداگرد منازل استفاده میشد و نقش مبلمان را ایفا می کردند که به مرور اندازه آنها کوچک و کوچکتر شده و در دنیای امروز گاهی اوقات به اندازه یک کوسن طراحی میشوند. در حال حاضر صندلی های عثمانی یکی از اجزای مهم در دکوراسیون منزل به شمار می روند.

60 مدل پاف مبل را در این لینک ببینید

کاربرد پاف مبل

صندلی های عثمانی دارای انواع مختلفی می باشند و برخی دارای پایه های کوتاه و برخی بلند و تعداد زیادی از آنها بدون پایه می باشند. با توجه به طرح کلی که در این نوع صندلی وجود دارد می توان از آنها استفاده های متعددی داشت که شامل موارد زیر می باشند:

استفاده از پاف به عنوان جلومبلی

یکی از اصلی ترین کاربردهای صندلی پاف، استفاده از آنها به عنوان میز جلومبلی می باشد. پاف های گرد و مستطیل تمام پارچه و بدون پایه بیشترین کاربرد را به عنوان میزهای جلومبلی داشته و می توان وسایل پذیرایی را روی آنها قرار داد. علاوه بر میز اصلی و بزرگ سرویس مبلمان، از پاف با ابعاد کوچکتر نیز می توان به عنوان میز عسلی نیز استفاده نمود که شرایط ایده آلی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم خواهد کرد.

استفاده از صندلی عثمانی به عنوان زیرپایی

اصلی ترین کاربرد صندلی عثمانی از گذشته تا امروز، استفاده از آن به عنوان زیر پایی می باشد. در واقع با قرار دادن این میزها جلوی مبل می توان شرایط ایده آلی را برای دراز کردن پاها و استراحت فراهم کرد. البته توجه داشته باشید که بهتر است از پاف های چرمی و قابل شستشو با ارتفاع متناسب با نشیمنگاه مبل برای این منظور استفاده شود.

پاف خزدار زیر پایی

نگهداری از وسایل کوچک با پاف مبل

از دیگر کاربردهایی که برای برخی از پاف ها می توان در نظر گرفت، استفاده از آنها برای نگهداری از وسایل کوچک می باشد. پاف های صندوق دار یا صندلی عثمانی صندوقی از پرطرفدارترین انواع صندلی می باشد که قسمت رویی آنها برداشته میشود و از فضای داخلی می توان برای نگهداری از وسایل کوچک از قبیل لوازم پذیرایی و حتی کتاب و ویایل بازی بچه ها نیز استفاده نمود.

پاف صندوق دار

استفاده از پاف مبل به عنوان میز چایخوری

برخی از مدل های پاف مبل دارای پایه های کوتاهی بوده و به دلیل نوع متریال به کار رفته برای بدنه آنها از استقامت خوبی برای قرار دادن میز چای و قهوه برخوردار می باشند. در واقع با انتخاب این مبل پاف مبل می توان با یک تیر دو نشان زد و همزمان صندلی و میز را خریداری خواهید کرد.

پاف چای خوری مبل

استراحت کوتاه با پوف مبل

علاوه بر موارد فوق، می توان از پاف های بالشتی که تمام پارچه ای بوده و بدون پایه چوبی یا فلزی می باشند به عنوان بالشت برای استراحت کوتاه میان روز استفاده نمود. پاف های مخملی یکی از گزینه های مناسب در این شرایط خواهد بود که لطافت خوبی دارند و تنوع در رنگ آنها نیز بسیار زیاد می باشد.

پوف مبل بالشتی

پاف بالشتی مخمل

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۰:۱۷:۱۸
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

۱۴۰۰/۲/۲۰ ۲۲:۱۳:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ۲۲:۵۸:۳۰
(ویرایش)

چه مبل های زیبایی ، حقیقا در این سبک مبل ندیده بودم .

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران