قوانین سایت

تعداد بازدید : 74067
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۷

استفاده از سرویس های MAMASITE.IR منوط به شرایط زیر می باشد. لازم به ذکر است که هر زمان تغییراتی در این توافقنامه اعمال شود، نسخه به روز شده آن در سایت قرار خواهد گرفت. مسئولیت مرور منظم سایت و آگاهی از تغییرات بر عهده خود کاربر است.
شرایط عضویت
برای عضویت در این سایت و استفاده از خدمات آن، اشخاص حقیقی بایستی حداقل دارای سن قانونی 18 سال باشند.
ذخیره سازی اطلاعات
MAMASITE.IR مختار است در صورت وجود محدودیت فنی، تغییر در سیاست و یا بنا به هر دلیل دیگر، مطابق با قوانین و مقررات مربوطه کشور اطلاعات بایگانی شده را از بین ببرد.
MAMASITE.IR تعهد می نماید هیچ یک از اطلاعات فردی و شخصی مشترک را به شخص ثالثی ارائه نمی کند، و ارائه اطلاعات به اشخاص ثالث تنها با حکم مراجع قانونی و قضایی انجام خواهد شد.
رمز عبور
حفاظت از رمزعبور کاربر MAMASITE.IR بر عهده خود کاربر است و اگر شخصی از رمز عبور کاربر با اطلاع یا بدون اطلاع وی استفاده نماید MAMASITE.IR مسئولیتی در قبال سو استفاده یا از بین رفتن اطلاعات کاربر ندارد.
بازیابی رمز عبور تنها با داشتن دسترسی به ایمیل ثبت شده هنگام ثبت نام مقدور می باشد. چنانچه دسترسی مشترک به ایمیل مذکور قطع شود امکان بازیابی رمزعبور وجود نخواهد داشت.
عدم استفاده غیر قانونی
مسئولیت استفاده صحیح و قانونی از حساب کاربری با کاربر  بوده و هرگونه ارتکاب جرم و شکایت به علت استفاده ناصحیح از خدمات مستقیما متوجه کاربر خواهد بود.
کاربر تعهد می نماید به نحوی از سرویس استفاده نماید که باعث آسیب رساندن یا از بین بردن سرور و سرویس های MAMASITE.IR نشود.
کاربر نباید از نام یا آرم تجاری MAMASITE.IR بدون اجازه کتبی استفاده کند.

مطالب ماماسایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

بازنشر مطالب ماماسایت با ذکر نام ماماسایت و نشانی اینترنتی MAMASITE.IR بلامانع است.
کاربر شخصاً مسئولیت محتوای اطلاعات ارسال شده توسط خود به این وب سایت را دارد و MAMASITE.IR حق دارد اطلاعات مغایر با قوانین کشور را از وب سایت حذف کند.
MAMASITE.IR تنها در صورت وصول دستور قضایی از مراجع ذیصلاح و یا درخواست مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین عدم رعایت مفاد این توافق نامه اطلاعات کاربر را بررسی و یا در اختیار مراجع فوق الذکر قرار می دهد.


در صورت عدم رعایت تمام و یا بخشی از شرایط این توافق نامه از سوی کاربر،  MAMASITE.IR می تواند بدون اعلام قبلی، پرداخت هرگونه خسارت و بدون رجوع به مراجع قضایی یا اداری، اقدام به مسدود کردن حساب کاربر نماید.
بدون در نظر گرفتن مکان اجرا یا انجام قرارداد یا محل طرفین، این قرارداد و کلیه تغییرات و اصلاحیه های آن تحت حاکمیت قوانین جمهوری اسلامی ایران و مطابق آن بوده و  بر این اساس تفسیر می گردد.


تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 بهمن 1393

منبع :
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1402
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران