تعداد بازدید : 396
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۱۱
کاربران آنلاین : 0
mona1400
۱۴۰۱/۴/۱۱ ۱۲:۴۴:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۲:۰۸:۱۰

آیا خیانت را باید به کودکان بگوییم؟

(ویرایش)

 

به توصیه دکتر روانشناس خوب کودک ،گفتن خیانت به کودکان توصیه نمی شود مگر این که ضرورت آن احساس شود. اگر تنش بین شما و همسرتان آشکار باشد، باید به کودک گفت که مشکلی در زندگی زناشویی پیش آمده و خودتان آن را حل خواهید کرد.

گاهی والد درگیر تمایل دارد که با بچه ها درمورد خیانت صحبت کند اما هنوز والد دیگر آن را نپذیرفته است و تحت هیچ شرایطی این کار نباید انجام شود چون اوضاع خانه رامتشنج و پر استرس می کند.

البته موارد استثنا هم وجود دارد برای مثال زمانی که شایعاتی بیرون از خانه وجود دارد و کودکان آن ها را می شنوند که بهتر است آن را از زبان شما و نه دیگران بشنوند البته نباید در چنین شرایطی نیز تمام مسائل گفته شود و به عبارتی کودک نباید در جریان تمام جزییات قرار گیرد چون باعث حساس شدن او به این مسئله می شود.

کودک ممکن است از والدین سوالاتی بپرسد که نشان می دهد از اطرافیان چیزهایی را شنیده و شک و تردید هایی در ذهنش شکل گرفته است.

اما نوجوان ممکن است با شنیدن خیانت یکی از والدین نسبت به دیگری واکنش خشم نشان دهد. دیدن ناسازگاری والدین برای بسیاری از نوجوانان دردناک است و به نظر بسیاری از آن ها، ازدواج و آینده شان تخت تاثیر قرار می گیرد.

در حالت کلی می توان گفت که فرزندان از والدین خود انتظار دارند که برای آن ها الگوی صداقت و راستی باشند. و معمولا در هر سنی که باشند مسئله ی خیانت والدین بر آن ها و زندگی شان تاثیر منفی خواهد داشت و والدین باید سعی کنند که این آسیب را به حداقل برسانند.

 

 

دکتر روانشناس کودک خوب

۱۴۰۱/۴/۱۱ ۱۶:۳۲:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

نمایندگی تعمیرات سامسونگ:

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران یکی از بزرگترین و محبوب ترین مرکز تعمیرات سامسونگ در ابران میباشد. نمایندگی سامسونگ این افتخار را دارد تا تعمیرات هرگونه از لوازم الکتریکی و الکترونیکی اعم از تلفن همراه، تلویزیون، سینما خانگی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... در اسرع وقت و بالاترین کیفیتممکن انجام دهد. تعمیرات دستگاه های سامسونگ ار به دست افراد غیر متخصص واگذار شود ممکن است بسیار برای شما عزیزان هزینه بر بوده و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. در نتیجه اگر قصد تعمیر یا تعویض قطعات لوازم خانگی خود را که برند سامسونگ بوده، دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه، استفاده ز خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ میباشد. در این مرکز استفاده از قطعات اورجینال و اصل به شما مصرف کنندگان تضمین میشود.

۱۴۰۱/۴/۱۱ ۲۲:۰۵:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۴:۴۷:۳۳
(ویرایش)

برای خرید اسباب بازی مناسب سن و شخصیت فرزندان میتونی به صورت آنلاین اسباب بازی بخرید. برای خرید آنلاین اسباب بازی این سایت رو بببینین. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران