ماجرای ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان رازی اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ماجرای ضرب و شتم دکتر نگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را تشریح کرد.

دکتراسماعیل ایدنی با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: حادثه رخ داده در بیمارستان رازی اهواز نخستین حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و نادیده انگاشتن تلاشها و زحمات آنان نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.
وی گفت: یک پیرمرد ٧٠ ساله به علت شکستگی لگن با سابقه دیابت و فشار خون از ١١ روز پیش در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی بستری شده بود و به رغم تلاش کادر درمانی به علت آمبولی ریه فوت نمود.
وی گفت: پس از این حادثه دو نفر از بستگان وی با حمله به یکی از دانشجویان دختر دستیاری بیهوشی که بر بالین بیمار حضور داشت، وی را مورد ضرب و شتم خویش قرار دادند.
رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: بلافاصله پس از این اقدام با دخالت کادر حراست و پلیس بیمارستان، ضاربان دستگیر و بازداشت شدند.
وی اینگونه حرکتها را ناشی از فقر فرهنگی و تعصب های بیش از حد و غیرطبیعی دانست و گفت: اینگونه حرکتها باعث می شود تا ضمن مختل شدن کار درمان در بیمارستانها کادر پزشکی هم انگیزه خود را از دست بدهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ادامه داد: باتوجه به این حادثه و ضرب و شتم پزشک زحمتکش بیمارستان رازی با شکایت خانواده پزشک و بیمارستان مراجع قضایی اقدام به بازداشت مهاجمان کردند.
وی در خصوص وضعیت کنونی دکترنگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی هم گفت: در زمان حاضرحال این پزشک مساعد است.
دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه، دکتر سلطانی رئیس بیمارستان رازی اهواز و مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه ، چهارشنبه شب به عیادت دکترنگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی دانشگاه رفتند تا ضمن عیادت و دلجوئی از وی، جزئیات بیشتر حادثه اتفاق افتاده در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را از وی جویا شوند.

منبع : ایرنا

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران