کیستی به انداره 33*22 میلی در تخمدان راستم دارم. ..قرص یاسمین و همزمان قرص استروژن استفاده کنم..عد از اتمام قرص باز لکه بینی داشتم...

تعداد بازدید : 1260
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱۶

سوال شما

سلام . من چند ماهی پریودام با تاخیر 8 روزه اتفاق میافتد و حتی یکماه فقط لکه بینی داشتم. با مراجعه به دکتر و انجام سنو وازینال متوجه شدم کیستی به انداره 33*22 میلی در تخمدان راستم دارم. که واسه سه دوره به من گفتن قرص یاسمین و همزمان قرص استروژن به مدت 10 روز استفاده کنم. ماه اول 3 روز بعد از اتمام قرص دچار لکه بینی شدم که 3 روز بود و بعدش پریود شدم. این ماه که ماه دومه. 3 روز بعد از اتمام قرص باز لکه بینی داشتم به مدت دو روز و الان دو روزه که خونریزی دارم ولی خیلی کمر از بار اول و خونریزی به مقدار خیلی کم روی پد بهداشتی میاد و بیشتر در هنگام دستشویی رفتن خون دفع میشه. الان علت چیه؟ من بسته سوم قرص رو شروع کنم؟ امکان داره در حین مصرف قرص کیست دیگه ای تشکیل شده باشه؟

پاسخ

سلام عزیزم. لکه بینی در ماه اول و دوم مصرف قرص ، شایعه .قرص یاسمین و قرص استروژن رو سر ساعت بخور /.

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

تیر 1396
پ ج ش ی د س چ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031