علت این لکه بینی به علت خوردن قرص پروژسترون هس یا به دلیل پریودی می باشد؟

تعداد بازدید : 6659
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۱۷

سوال شما

سلام خانم خیابانی عزیز
اگر خاطرتان باشد قبلا شرایطم رو گفتم که به شرح زیر:
بنده 13 شهریور مثل هر ماه پریود شدم 20 شهریور رابطه سطحی با نامزدم داشتم که هیچ دخولی صورت نگرفت و فقط مالش آلتها به هم بود و اسپرمی روی آلتم ریخته نشد ولی من استرس دارم که شاید موقع مالش آلتم به اسپرم آلوده شده باشد وحواس نامزدم نبود
بعد از این 27 شهریور تا دو روز اول لکه بینی داشتم درد پریودی هم داشتم روز سوم خونریزی اما نه به شدت پریودی داشتم و مثل دوران پریودی تا 5-6 روز این لکه بینی ادامه داشت که شما فرمودید شاید به علت لکه بینی در دوران تخمک گذاری باشد و احتمال بار داری نزدیک صفر است
بعد از این من به ماما مراجعه و بهم داروی مدروکسی پروژسترون داد که از 29 شهریور تا 8 مهر هر شب دو عدد به مدت ده شب خوردم که شما گفتید برای تنظیم کردن هس
مشکلی که الان دارم اینه که بعد از قطع دارو از روز 11 مهر لکه بینی همراه با ترشحات قهوه ایی تیره و گاهی خون دارم گاهی لخته های خونی و قهوه ایی تیره هنگام ادرار کردن دارم روز اول کمی درد پریودی داشتم اما نه به شدت پریودی یکی دو بار هم چند قطره خون آمد و این تا-17 16 مهر ادامه داشت
سوالی که داشتم اینه که:
1-علت این لکه بینی به علت خوردن قرص پروژسترون هس یا به دلیل پریودی می باشد؟
2-اگر پریودی است چرا خونریزی مثل همیشه نداشتم و اگر پریودی نباشد و به دلیل دارو است چقدر طول می کشد تا کامل پریود شوم؟؟
3-به دلیل وسواس فکر که داشتم 17-18 روز یعد از پریودی شهریور بی بی چک انجام دادم که منفی شد ممکنه داروی مدروکسی پروژسترون باعث منفی کاذب بی بی چک شود!؟؟
خیلی شرمنده شما هستم که توضیحات و سوالم طولانی شد
و متشکر میشوم جواب بنده رو مثل قبل بدهید خانم خیابانی عزیز

پاسخ

سلام عزیزم. 

1. لکه بینی بدلیل داروته 

2. ممکنه اصلا خون نیاد و یک هفته لک قهوه ای غلیظ فقط ببینی . 

3. نه عزیزم. باردار نیستی . 

ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مهر 1396
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930