تعداد بازدید : 940
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۲۷

سوال شما

سلام و ممنون که جواب میدین.
32 ساله هستم و مجرد. حدود 6 ماهی هس که لبهای کوچیک ام احساس می کنم ملتهب و قرمز شده که گاهی خودبخود خوب میشه مثلا حین پریود یا یکی دو هفته بعدش معمولا خوبم، سوزش (که این سوزش و احساس ناراحتی تو کل فاصله بین دو لب کوچیک از بالا تا پایین) و گاهی خارش دارم.
این دفعه که 8 ام پریود شدم بسیار شدید و لخته لخته بود و دردناک جوری که با خودم فک میکردم چه جور میخواد تو یه هفته این تموم شه. که 9 روز طول کشید. تموم که شدم ترشحات توام با حالت فشاری داشتم که گاهی خونابه دار هست و هنوزم که دیگه دارم به پریود بعدی نزدیک میشم ادامه داره و ترشحاتم همیشه بی بو بود اما این دفعه گاهی هم بوی خونابه میده. مجبور شدم نوار بهداشتی بزارم که مدام لباسم کثیف نشه.
و چیزی که الان اذیتم میکنه اینه که بعد از پریود واژن جمع و جور میشد جوری که می فهمیدم پریودم تموم شده دیگه اما ایندفعه بین دو لپ کوچیک کاملا باز شده و احساس ناخوشایند و البته سوزش دارم به خاطر تماس این قسمت با لباس زیر. الان حتی موقع ادرار کردن هم سوزش دارم.
نمی دونم چرا اینجوری باز شده انگار که شل و ول شده.
با اینه نگا کردم بدتر نگران شدم. دیدم دقیقا رو لبه های لبهای کوچیک جرم سفید کثیف داره. لبه ها رو که زدم کنار یه ذره، دیدم فاصله بین فرج و دهانه رحم قرمز قرمز شده و یه تیکه گوشت زده بیرون البته در طول چسبیده ها به همین فاصله (اصن نمیدونم این طبیعی هس یانه تو شکلای نت که همچین چیزی ندیدم و فاصله بین فرج و وآزن یه صفحه صافه گووش موش نداره)

اگه امکانش بود عکس میفرستادم واستون.

در هرحال این سوزش اذیتم میکنه و این دفعه هم که این خونابه و گشاد شدن کل فاصله بین دو لب کوچیک.

پاسخ

سلام عزیزم. خوش اومدی
1. در رابطه با سوزش باید بگم به احتمال زیاد به خاطر خونریزی و لکه بینی ت که ادامه داشته ، محیط اونجا به هم خورده و حتی ممکنه به دلیل استفاده طولانی نوار بهداشتی باشه .
2. بهتره یه سونو بدی برای دلیل خونریزیت . شاید آزمایش هم لازم باشه .
3.جرم های سفید لابلای لبهای عضو تناسلی طبیعی یه . گشاد شدنی هم که میگی در واقع بخاطر رطوبت دایمی ناشی از لکها هست که فقط حس میکنی گشاد شده . وگرنه در واقع همچین چیزی نیست .
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران