یکبار سقط عمدی جنین در چهار هفتگی داشتم دقیقا یکسال پیش احساس گشادی واژن داشتم

تعداد بازدید : 7580
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۵

سوال شما

سلام
تشکر میکنم از سایت خوبتون و از وقتی که صرف میکنید برای پاسخگوی به کاربرها
من ۲۵ سالمه و حدود ۶ ساله که ازدواج کردم یکبار سقط عمدی جنین در چهار هفتگی داشتم دقیقا یکسال پیش احساس گشادی واژن داشتم به پزشک مراجعه کردم و برام عمل تنگ کردن انجام داد اوایل خوب بود ولی با گذشت ده ماه من دوباره به همون مشکل دچار شدم و انگار نه انگار که دهانه ی ورودی واژنم دوخته شده لطفا اگه امکانش هست بهم جواب بدین چرا به این زودی واژنم تغیر شکل داده. ایا ممکنه عمل و به خوبی انجام نداده باشه با زجر هایی که دفعه پیش کشیدم دیگه حاضر نیستم این کارو تکرار کنم فمی لیفت هم هم هزینش بالاس هم با توجه به این که من تو شهرستان زندگی میکنم هزینشم جور شه دسترس بهش ندارم و هم اینکه تا دو سال بیشتر ماندگاری نداره لطفا راهنمایم کنید ایا مشکل من ژنتیکی هس یا بخاطر عوارض سقط جنین هس
مچکرم

پاسخ

سلام عزیزم. 

مساله ای که وجود داره اینه که شما به چه چیزی می گویید " گشادی واژن " ؟ !! دقیقا چه چیزی شما رو اذیت می کرد ؟ 

مساله دوم هم متاسفانه پزشکانی هستند که به هر کسی که میگوید احساس گشادی واژن دارم ، جراحی پیشنهاد می دهند !بدون در نظر گرفتن شرایط اون فرد . 

گشادی واژن ، به حالتی گفته میشه که بافت واژن (در اثر افزایش ست یا بارداری و زایمانهای متعدد)  ، از هم باز بشه . اگرچه با تمرین وداشتن یک سکس صحیح ، میشه تا حد زیادی از این مساله جلوگیری کرد . اینجا راجع به یک خانومی که عضلات واژنش رو با تمرین تقویت کرده مطلب و عکس گذاشتم .بخون  .

اگر احساس شما فقط موقع سکس هستش ، باید بدونی که شما تکنیک سکس رو بلد نیستید. نمیدونید باید موقع سکس روی عضلات واژن و لگن تون کار کنید. 

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران