با سلام و خسته نباشید من زن 27 ساله هستم، 10 ماه است که ازدواج کردم 3 ماه بعد از ازدواج و ...

تعداد بازدید : 617
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۲۷

سوال شما

با سلام و خسته نباشید
من زن 27 ساله هستم، 10 ماه است که ازدواج کردم 3 ماه بعد از ازدواج و مقاربت جنسی با همسرم متوجه انسداد با درد شدید در ناحیه واژنم شدم که گویا لایه ای دیگر از پرده بکارت بود اوایل ازدواج فقط سر آلت داخل میشد بیشتر از آن با انسداد مواجه شدیم، بسیار زخیم بود به طوریکه اصلا در نزدیکی برداشته نمی شد. اینجا پیش خانم دکتری رفتم ، ایشان با جراحی بدون بی هوشی با حلقه که انگار تیغ برنده به دورش بود 3 یا 4 مرتبه به داخل واژنم فرو کردند و هر چه بود برداشتند. حال بماند چقدر وحشتناک بود این روش.
الان 6 ماه می گذرد اما هنوز نتوانستم با همسرم رابطه جنسی دخول کامل و بدون درد داشته باشم . حتی رابطه همراه با روغن زیتون اصلا امکان دخول کامل نیست درد منو از پا در میاره. هم خود و هم همسرم عذاب می کشیم. درد وحشتناکی در قسمت همان نقاط جراحی شده دارم و اصلا رغبت به مراجعه حضور دکتر ندارم چراکه وقتی برای سنو واژینال رفتم 1 ساعت طول کشید دکتر سونو کند چون درد وحشتناکی به من دست می دهد حتی سر کوچک دوربین سونو وقتی اندازه یک بند انگشت که بیشتر داخل می رفت منو به شیون وادار می کرد. نمی دانم باید چکار کنم . ملتمسانه خواستار راهنمایی شما هستم از چه روشی می تونم علت این درد غیر قابل تحمل را تشخیص و درمان کنم. آیا چسبندگی بافت واژن کنار هم باعث این درد است؟ انگار پرده دو لایه که دومی عمق واژنم بود و بسیار ضخیم ، اعصاب نقاط متصلش به بافت واژنم را بعد از جراحی بسیار حساس کرده و من دچار عذابم ... . آیا با اسکن رنگی می توان فهمید ؟ یا منو بی هوش کنند و بعد به راحتی واژنم را معاینه چشمی کنند؟
خانم خیابانی بنده بعد از تحقیق حدس می زنم واژینیسموس شدید دارم ؟
لطفا راهنمایی ام کنید ....... با تشکر

پاسخ

سلام عزیزم.

ای وای چرا داخل مطب این کار انجام شد ؟ اگر شما سپتوم واژن داشتید یا اصلا پرده بکارت تون خیلی خاص بوده ، باید تو اتاق عمل تحت بیحسی یا بیهوشی انجام می شد /

به نظر من هنوز واژن شما مشکل انسدادش رو داره . ممکنه نواحی به هم چسبندگی پیدا کرده باشند. شما از ابتدا هم باید تحت بیهوشی در اتاق عمل ، بررسی دقیق می شدی .

نه عزیزم واژینیسموس ، علتش ترس ذهنی یه ...

کسانی که مشکل آناتومیک دارند ، که واژینیسموس ندارند . یکی از شروط واژینیسموس اینه که مشکل آناتومیک پرده و ...نداشته باشی.

 

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران