سن:22 وضعیت تاهل:مجرد تعداد فرزند: پرسش: سلام خانم دکتر خسته نباشید. ببخشید یه سوالی داشتم ...

تعداد بازدید : 621
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۹

سوال شما

سن:22
وضعیت تاهل:مجرد
تعداد فرزند:
پرسش:
سلام خانم دکتر خسته نباشید.
ببخشید یه سوالی داشتم لطفا راهنماییم کنید اضطراب کل وجودمو گرفته.
راستش چند ماه پیش رفته بودم اپیلاسیون که از قسمت واژنم کمی خون اومد بعدش رفتم پیش دکتر زنان ولی دکتر ازم چیزی نپرسید که متاهلم یا مجرد و فک کرده بود متاهلم که شرح حالو بهش گفتم و گفت باید معاینه کنه ببینه. ولی وقتی اومد معاینه کنه یه چیزی شبیه آلت مردانه که از جنس پلاستیک بود انگار داخل سوراخ واژنم کرد گفتم خانم دکتر من دخترم و زود و بلافاصله در آورد گفت همون اول باید میگفتی. و وقتی اونو کرد داخل واژنم دردم اومد بعدش گفتم خانم دکتر چیزی که نشد گفت نه نه نگران نباش پرده تو سفت و گوشتیه که وسطش یه سوراخ خیلی ریز داره هیچی نشد نگران نباش. ولی همچنان اون روز کلا از ناحیه واژن درد داشتم که شب که رفته بودم دستشویی یکم خون اومد همراه با ترشح که انگار خون با اون ترشح سفید رنگ قاطی شده بود اومد بعدش دیگه نه خون اومد نه هیچی.
راستش الان از اونموقع اضطراب گرفتم که برم پیش دکتر زنان یا نه خیلی میترسم که نکنه پرده بکارتم پاره شده باشه و اون دکتر از ترسش هیچی نگفته باشه هر شبم با دلهره و اضطراب میخوابم هر روزم شده کابوس.
خانم دکتر به نظرتون پرده بکارتم پاره شده؟
راستش خیلی میترسم که نکنه پرده بکارتم پاره شده باشه و وقتی اون دستگاهو درآورد از داخل نه خونی بود نه چیزی و فقط کرد داخل دردم که اومد گفتم دخترم و فک کنم ۳۰ ثانیه نکشید که زود دراورد ولی اون دردی که داشتم و شب هم اون خونی که یکم تو ادرارم اومد منو میترسونه حتی بلافاصله که از دکتر اومدم بازم رفتم دسشویی خون نیومده بود حتی تو مطب هم نیومده بود ولی شبش که اومد دیگه داشتم سکته میکردم.
توروخدا به نظرتون امکانش هست پرده بکارتم پاره شده باشه؟

پاسخ

سلام عزیزم

تشخیص اینکه پرده اسیب دیده یا نه فقط با معاینه امکان پذیره و نمیشه همین طور گفت.

فکر نکم چیزی شده باشه اما احیانا اگر هم اسیب دیده باشه میتونی بری پیش همون دکتر و ازش نامه بگیری که موقع معاینه این اتفاق افتاده.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران