سلام خسته نباشید . ببخشید توی سوال قبلیم ازتون در مورد کم بودن میل جنسی شوهرم پرسیدم که گف ...

تعداد بازدید : 444
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲

سوال شما

سلام خسته نباشید .
ببخشید توی سوال قبلیم ازتون در مورد کم بودن میل جنسی شوهرم پرسیدم که گفتم یه سری دوتا امپول تستوسترون تزریق کرده خوب بوده .
ولی سری بعد که تزریق کردن هیچ اثری نداشته .
شما فرمودین به اورولوژی مراجعه کنن ممکنه دلایل دیگه ای داشته باشه .

میخواستم اینا رو هم اضاف کنم که .شوهر من 34 سالشه تقریبا 4سالی هست ازدواج کردیم.از لحاظ میل جنسی خیلی عوض شده .اوایل خوب بود ولی مدتیه شاید دو سال میل جنسیش به شدت پایینه .
یه مدت میرفت پیش روانپزشک وگفت که افسردگی داره هم داروی افسردگی داد بهش هم به ارولوژی مراجعه کرد و ازمایش داد هورمون تستوسترونش پایین بود و همینطور پرولاکتینش ...دکتر امپول براش تزریق کرد که  دوتا با فاصله یکی دو هفته از هم تزریق کرد  اون مدت خوب شد .ولی دوباره به حالت اول برگشت  و بعد از چندماهی دوباره دکتر براش دوتا امپول تزریق کرد که بی اثر بود . چون قصد بچه دار شدن داشتیم و داروهای افسردگی رو اسپرم اثر داره مصرفشو کم کرد تا اینکه کامل قطع کرد مصرفشو....اما بی میلی جنسی باهاشه هنوز ، که فقط با دو امپول تستوسترون برای اولین بار خوب شد که متاسفانه به حالت اول برگشت.و سری های بعد هم تزریق بی اثر بود.
اینم بگم که چاقی داره خصوصا شکمی.
یکبارهم متوجه ارضا شدنشون تو خواب شدم .
و من متوجه بی میلی جنسیشون حتی قبل از اینکه به روانپزشک مراجعه کنه شدم .خیلی وقت پیش؛ همون دوسه سال قبل که کار جدیدشو شروع کرد
ولی بعضی اوقات خوب بود بعضی اوقات بد..تا اینکه این قضیه به همین صورت ادامه پیدا کرد تااااا تابستون ماه پیش که شدید شد بی میلی جنسیش و به روانپزشک مراجعه کرد چون میگف حالم خوب نیست و تا الان هم ادامه داره و بهتر نشده به ماهی یک یا دوبار رسیده نهایتش.

1.شما فرمودین ممکنه کمبود میل جنسی علت دیگه ای جز تستوسترون داشته باشه ممنون میشم علتهای دیگه رو بیان کنید تا زمانیکه دوباره به دکتر مراجعه کنه.

2.آیا مصرف داروی مخدر و یا چاقی در کم شدن این هورمون اثر داره؟؟؟

3.اگه کسی هورمون تستوسترونش به حالت اول برگرده به چه دلایل دیگه ای ممکنه میل جنسی نداشته باشه .ممنون میشم برام توضیح بدین



پاسخ

سلام

1.ایشون حتما باید حضوری به سکس تراپیست مراجعه کنند . این موضوع اصلا از طریق سایت قابل درمان نیست . 

2.بله.

 

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران