سن:30 وضعیت تاهل: متاهل تعداد فرزند:0 پرسش: با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و گرامی من حدو ...

تعداد بازدید : 398
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

سوال شما

سن:30
وضعیت تاهل: متاهل
تعداد فرزند:0
پرسش: با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و گرامی
من حدود دو سال هستش که ازدواج کردم از ابتدا ازدواج به خاطر اینکه مشکل بهم ریختگی پریود برام بوجود امد دکتر تشخیص به هم ریختگی هورمون ها رو دادن که حدود یکسال من قرص متفورمین و حدود سه دوره دو فاستون مصرف کردم . بعد از این مراحل تشخیص کیست تخمدان دادن که به من قرص مدروکسی دادن که بعد از مصرف دو دوره در سونوگرافی مشخص شد که دیگه کیست ندارم و همه چیز طبیعی بود فقط گفتن اندازه تخمدان ها بزرگ هستش که اونم دکترم گفتن به خاطر این بوده که روز 4 پریود رفتی سونوگرافی. دکتر این ماه به من قرص کلومیفن دادند و من این ماه اقدام به بارداری کردم . ولی خانم دکتر عزیز من از قبل از مصرف این قرص درد کمی در ناحیه سمت چپ دلم داشتم ولی الان خیلی شدید شده به طوری که حتی سوزش شدیدی رو هم داره به طوری که انگاریه چاقو در زیر دلم فرو می کنند حتی شب از خواب با سوزش و درد این ناحیه بیدار میشم .
مزاحم شدم بپرسم میشه این از علائم بارداری باشه یا علائم قرص هستش. آخه اینقدر این درد شدیده که حتی شک کردم نکنه توده ای باشه.
ممنون میم راهنماییم کنید
(ببخشید سوالم طولانی شد خواستم همه چیز رو شرح بدم )

پاسخ

سلام عزیزم. من دکتر نیستم. فوق لیسانس مامایی دارم.

کا میگفتی الان روز چندم سیکل ت هست. کلومیفن تخمدانها رو فعال میکنه جهت تخمک سازی . احتمالا این دردها بخاطر تخمک گذاری ت باشه ...اگر بیش از 3 روز ادامه داشت  ،جهت پیگیری یک سونوگرافی انجام بده که ببینیم کلومیفن باعث کیست نشده باشه .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران