سن:22 وضعیت تاهل:مجرد تعداد فرزند:0 پرسش:سلام خانوم خیابانی عزیز خیلی ممنون که به سوالای م ...

تعداد بازدید : 435
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۹

سوال شما

سن:22
وضعیت تاهل:مجرد
تعداد فرزند:0
پرسش:سلام خانوم خیابانی عزیز خیلی ممنون که به سوالای ما جواب میدین.من و نامزدم آذرماه امسال رابطه بدون دخول داشتیم به صورت آلت رو آلت که ایشون کاندوم هم داشتن از اول رابطه که حتی موقع اومدن منی ایشون بلند شدن با وجود کاندوم من بعد از اون رابطه یه بار ۳روز قبل از موعدم پریودم شدم که قبل از اینم برام پیش اومده و دفعه بعدی هم دقیقا روز موعدم پریود شدم و هردو پریودم هم مثل همیشه سنگین بود اما نمیدونم چرا از اونوقت تا حالا بعضی وقت دردهای شکمی دارم.آیا چیزی تحت عنوان پریود در بارداری داریم؟چون من از چندنفر شنیدم که در بارداری پریود میشدن خواستم ببینم صحت داره و امکان داره من باردار باشم؟علامت خاصی مثل تهوع و استفرغ اینا ندارم فقط یه ماه پیش درد معده داشتم که اونم فکر میکنم دردعصبی بود.واقعا امکانش هست با این حجم خونریزی من باردار باشم؟

پاسخ

سلام

دلیل این همه استرسهای بیجا رو واقعا نمیتونم بفهمم ،عزیزم وقتی کاندوم داشتید و هیچ دخول و هیچ انزالی داخل واژ نبوده چطوری باردار بشی؟ حتی دخول و نزالم که داشته باشی وقتی کاندوم هست نگرانی واسه چی؟؟؟؟؟

ازت خواهش میکنم در مورد سیکل پریود،روشهای جلوگیری از بارداری مقالات سایت رو مطالعه کنی و دانشت رو از بدنت و از سکس بالا ببری، شما یه دختر عاقل و بالی و داری وارد زندگی مشترک میشی .

گرچه رابطه جنسی رو هیچ کسی توی دوران نامزدی و عقد موجه نمیدونه ولی باز هم میل خودتونه گر میخواید رابطه داشته باشید بهتره هر دو تاتون در موردش اطلاعت درست داشته باشید نه چرت و پرت هایی که توی سایتها مینویسن

پریود در بارداری و حاملگی با پیشاب و حاملگی از روی لباس و دست پیشابی اراجیفی بیش نیست !

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران