سن:۲۷ وضعیت تاهل:متاهل تعداد فرزند:۰ پرسش: سلام خانم خیابانی وقتتون بخیر.من مدت ۳ساله برای ...

تعداد بازدید : 85
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۲۱

سوال شما

سن:۲۷
وضعیت تاهل:متاهل
تعداد فرزند:۰
پرسش:
سلام خانم خیابانی وقتتون بخیر.من مدت ۳ساله برای جلوگیری از قرص استفاده میکنم یه مدت یاسمین خوردم ولی بعد از ۲سال حالمو بد کرد به جاش از روکین استفاده کردم ولی چندماهی هست قبل از اینکه قرصم تموم بشه مثلا۲عدد قرص مونده تموم بشه ترشحاتم قهوه ایی رنگ میشن تا بخوام پریود بشم راستش دکترم‌رفتم ۲بارم سونوی واژینال دادم ولی گفتن چیزی نیست ولی من راستش خسته شدم از اینکه ترشحاتم اینطوریه باید چیکارکنم؟من قعلا قصد بارداری ندارم و نمیخوام قرصمو قطع کنم.(قرص امگا۳+ویتامین E)هم مصرف میکنم.

پاسخ

سلام بخاطر قرصه و موردی ایجاد نمیکنه اگر با لکه بینی مشکل دارید با نظر پزشکتون میشه عوضش کرد 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

شهریور 1398
ج ش ی د س چ پ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031