سلام خسته نباشید. من چندین سال درگیر تخمدان پلی ک ...

تعداد بازدید : 54
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۲۴

سوال شما

سلام خسته نباشید. من چندین سال درگیر تخمدان پلی کیستیک هستم. از مهر سال گذشته به تجویز پزشک قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم اما بعد ۲ ماه به دلیل اسیب به کبد قطع کردم. از همان موقع مصرف تا الان که ماه هاست استفاده نکردم به کل میل جنسیمو‌ از دست دادم. ایا این به دلیل همون قرصه؟ و برای درمانش چه باید کرد؟ با توجه به اینکه این قرص رو اصلا مصرف نمیکنم و بعضی ماه ها از قرص پروژسترون استفاده میکنم.

پاسخ

سلام عزیزم.

این مساله ارتباطی با سیپروترون کامپاندی که مصرف کردی نداره اما میتونه تا حدی مرتبط با قرص پروژسترونی که الان گاه به گاه مصرف میکنی باشه البته که مصرف قرص پروژسترون به تنهایی باعث صفر شدن میل جنسی نمیشه و باید علل دیگه هم بررسی بشن. به سکسولوژیست مراجعه کن.

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

شهریور 1398
ج ش ی د س چ پ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031