سلام وقتتون بخیر باشه. من نامرد هستم و‌ باکره. هفته گذشته با نامزدم رابطه داشتیم( البته دخ ...

تعداد بازدید : 217
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۱۶

سوال شما

سلام وقتتون بخیر باشه.
من نامرد هستم و‌ باکره.
هفته گذشته با نامزدم رابطه داشتیم( البته دخولی صورت نگرفت و منی به روی شکم من ریخته شد و بعدش با دستمال پاک شد)
این رو هم ذکر کنم که این رابطه چهار روز بعد از تموم‌ شدن پریودم بود و هنوز تخمک گذاریم شروع نشده بود.
اما بخاطر ترس و استرس از بارداری و اینکه شاید یه وقتی حواسمون نبوده و به نوعی وسواس فکری، حدود شش ساعت بعدش من دو تا قرص اورژانسی ۷۵ لونژیل رو‌با هم استفاده کردم.
الان چهار روز از خوردن قرص ها میگذره و من بعضی از ساعت ها یه کمی دل درد شبیه به پریود و پا درد دارم. چون تا حالا از این قرص ها استفاده نکردم نمی دونم طریقه ی عمل این قرص ها به چه صورت هستش.
درست و به موقع استفاده کردم؟
آیا من باید خونریزی داشته باشم ؟ حدودا تا چند روز آینده؟
و اینکه اصلا احتمال بارداری من وجود داره یا خیر؟
ممنونم ازتون

پاسخ

سلام عزیزم. خب خیلی اشتباه کردی قرص خوردی. خیلی ضرر داره . چون اصلا امکان بارداری ت نبوده .

بله تمام علایم بخاطر قرص هستش .... و شما یک خونریزی پیش بینی نشده هم خواهی داشت .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مهر 1399
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران