سلام عزیزم. مرسی از جواب سریعتون. زنده باشید. (مقاله هاتون رو قبل از سوالم خوندم. و بسیار مفید بودن)من مریم هستم که گفتم 6ماه عفونت دارم و کلی قرص خوردم و نهایتا آمپول cefatoxim زدم. الان جوابمو دادید. خانمم ترشحات من توی این 6 ماه بوی بد و سوزش و خارش داشت تا این مرحله آخر. بعد از آمپولها که دو هفته پیش زدم دیگه بو و سوزش و خارش نداره! واسه همین از شما راهنمایی خواستم. یعنی نظرتون اینه که دیگه لازم نیست بعد از این دوره اخیر درمان دیگه به پزشکم برای معاینه مراجعه کنم؟ امروز که واسه شما اینا رو گفتم همش منتظر جوابتون بودم و خدا خدا میکردم که یه جوابی بدید که خیالم راحت شه و امشب بعد از 6 ماه راحت بخوابم. یعنی الان دیگه عفونتم تموم شده؟ و این ترشحاتم طبیعیه؟

تعداد بازدید : 773
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰

سوال شما

سلام عزیزم. مرسی از جواب سریعتون. زنده باشید. (مقاله هاتون رو قبل از سوالم خوندم. و بسیار مفید بودن)
من مریم هستم که گفتم 6ماه عفونت دارم و کلی قرص خوردم و نهایتا آمپول cefatoxim زدم. الان جوابمو دادید. خانمم ترشحات من توی این 6 ماه بوی بد و سوزش و خارش داشت تا این مرحله آخر. بعد از آمپولها که دو هفته پیش زدم دیگه بو و سوزش و خارش نداره! واسه همین از شما راهنمایی خواستم. یعنی نظرتون اینه که دیگه لازم نیست بعد از این دوره اخیر درمان دیگه به پزشکم برای معاینه مراجعه کنم؟
امروز که واسه شما اینا رو گفتم همش منتظر جوابتون بودم و خدا خدا میکردم که یه جوابی بدید که خیالم راحت شه و امشب بعد از 6 ماه راحت بخوابم. یعنی الان دیگه عفونتم تموم شده؟ و این ترشحاتم طبیعیه؟

پاسخ

سلام گلم.
بوی بد منظورت چه بویی یه ؟ به هر حال ترشح مشخصا بو داره ! مگه آبه که بدون بو باشه .
فقط بوی ماهی گندیده نشوندهنده عفونت باکتریایی هست .
سوزش و خارشت داخل واژن بود ؟ فکر نمیکنی بدلیل مصرف اپلیکاتور و داروهای واژینال مختلف حساس شده بود ؟

به هر حال وقتی الان هیچ علامت آزاد دهنده ای نداری ، میتونی نری دکتر .
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران