سلام. خوبید؟ من 30 سالمه و مدتیه عفونت دارم. دکتر داروهای زیاد و مختلفی بهم داده ولی خوب نشدم. بار اول گفت انگلیه و مترونیدازول داد. بعدش گفت اون عفونتت خوب شده ولی یکی دیگه هم داشتی و یه مشت کپسول و قرص دیگه از جمله داکسی سایکلین داد. ولی بی فایده بوده.عزیزم حالا میشه لطف کنید فرق عفونت انگلی و قارچی رو بگید. آیا نوع ترشحاتش فرق میکنه؟ممکنه دکتری در تشخیص این دو اشتباه کنه؟ یا در آزمایش پاپ اسمیر مشخص میشه که این عفونت از کدوم نوع هست؟ (پاپ اسمیر انجام دادم) داروهایی که معمولا برای هرکدوم از این دو نوع تجویز میشه چیه؟(میخوام بدونم توی این داروهایی که خوردم برای هر دو نوعش بوده یا دکتره گیر داده به مثلا فقط انگلی در حالیکه شاید مشکل من قارچی بوده و یا بالعکس!) پیشاپیش از لطفت تشکر میکنم.

تعداد بازدید : 590
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰

سوال شما

سلام. خوبید؟ من 30 سالمه و مدتیه عفونت دارم. دکتر داروهای زیاد و مختلفی بهم داده ولی خوب نشدم. بار اول گفت انگلیه و مترونیدازول داد. بعدش گفت اون عفونتت خوب شده ولی یکی دیگه هم داشتی و یه مشت کپسول و قرص دیگه از جمله داکسی سایکلین داد. ولی بی فایده بوده.
عزیزم حالا میشه لطف کنید فرق عفونت انگلی و قارچی رو بگید. آیا نوع ترشحاتش فرق میکنه؟
ممکنه دکتری در تشخیص این دو اشتباه کنه؟ یا در آزمایش پاپ اسمیر مشخص میشه که این عفونت از کدوم نوع هست؟ (پاپ اسمیر انجام دادم) داروهایی که معمولا برای هرکدوم از این دو نوع تجویز میشه چیه؟
(میخوام بدونم توی این داروهایی که خوردم برای هر دو نوعش بوده یا دکتره گیر داده به مثلا فقط انگلی در حالیکه شاید مشکل من قارچی بوده و یا بالعکس!)
پیشاپیش از لطفت تشکر میکنم.

پاسخ

سلام عزیزم. فرق بین عفونتها رو با عکس و توضیح کامل ، تو قسمت مقالات گذاشتم. به نام : "همه چیز درباره ترشحات واژن" .
معمولا پاپ اسمیر مشخص میکنه . بله . انسان جایز الخطاست . دکتر هم ممکنه اشتباه کنه .
مترونیدازول برای باکتری و انگله .
داکسی سایکلین برای زخم دهانه رحم.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران