تعداد بازدید : 1491
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۲/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۵/۳/۱
کاربران آنلاین : 0
کیمیا(428)
۱۳۹۵/۲/۳۰ ۲۲:۵۴:۲۴
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۵/۸ ۱۰:۵۹:۵۴

به کمک تک تکتون نیاز داریم

(ویرایش)

گاهی فکر می کنم که اگه من یه زن بودم و این مشکل و داشتم چکار می کردم بعد به این نتیجه میرسم که بعضی خانما خیلی خودخواهن تو این گروه یکبار ندیدم کسی از فشاری که روی همسران شما هست حرفی بزنه بعضیا رو دیدم حاضرن خودشون و یه انسان دیگه رو عذلب بدن اما حاضر نیستن وقت بزارن تمرین کنن تا مشکل به این کوچیکی رو حل کنن من و امثال من بیشتر از شما تو محیط بیرونیم و حرفایی رو می شنویم که شما نمی شنوین وقتی همکارا از بچه حرف می زنن و مجبوری بخندی اما تو دلت فقط خدا می دونه چی میگذره درده وقتی تو خانواده می خندی و تو دلت حسرت روزایی که از جوونیت گذشتو میخوری بازم به این نتیجه میرسی که جنس لطیف خدا چقدر میتونه خودخواه باشه روزی که یه زندگی تشکیل میشه دو طرف بهم تعهد می دن تا اخرش با هم باشن و شریک غم و غصه هم اگه اون لحظه بپرسی می گن حاضرن جونشونو برا همدیگه بدن اما تو جاهای کوچیک مثل این مشکل جا می زنن ای کاش مجبور نبودم این حرفارو اینجا بزنم ای کاش بفهمید تعهد یکطرفه نمیشه همراهی یکطرفه نمیشه خانم خیابانی شما اخرین امید من هستید تو رو خدا کمکمون کنید

۱۳۹۵/۲/۳۱ ۰۰:۳۴:۱۶
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۷/۱۸ ۲۳:۴۰:۴۷
(ویرایش)

شما چرا تو انجمن سوالتو نمیپرسی؟؟

از مكافات عمل غافل مشو
گندم از گندم برويد!جو از جو
۱۳۹۵/۲/۳۱ ۰۴:۲۰:۲۵
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ۰۲:۳۸:۲۰
(ویرایش)

سلام آقای محترم، همه حرفاتون صحیح،فقط نا امید نباشید که هیچ چیز بدتر از نا امیدی نیست، مطمئن باشید که مشکل شما هم حل ميشه اما به وقتش... هیچ کار خدا بدون حکمت نیست و بدون اذن خدا حتی یک برگ هم از درخت نمی افته. باور کنید این مشکلات همه آزمایش الهيه،خدا هر بنده ای رو که بیشتر دوست داره بیشتر آزمایشش میکنه، ميدونم که خیلی خیلی سخته ماهم مثل شما این دوران رو گذروندیم، پس خواهشا صبر پیشه کنید ومطمئن باشید بعد از هر سختی یه آرامشی هست...     حتما با خانم خیابانی تماس برقرار کنید.ان شاءالله به حق امام زمان مشکلتون به زودی زود حل ميشه. یاعلی 

۱۳۹۵/۲/۳۱ ۲۲:۴۶:۴۰
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۲/۶ ۱۵:۰۲:۵۸
(ویرایش)

کیمیا جون و همسر گرامی. گاهی وقتها آدم از تفاوتها متعجب میشه. خانمهایی که عاشقانه دارند تمرین میکنند بدون هیچ همکاری و همراهی همسر و حتی بد رفتاری اونها. و افرادی هم مشابه شما.

امیدوارم شما بتونین بشینین و منطقی با هم صحبت کنید و ببینید مشکل اصلی فقط ترس هست یا چیزهای دیگه؟ این روش همونطور که گفتن صد درصد درمانپذیره و حتما خود کیمیا جان هم اینو میدونه که موفق خواهد شد ولی چرا مرحله اقدام را انجام نمیده؟ باید دلیلی بیشتر از ترس از رابطه داشته باشه.
مخصوصا حالا که همسرشون رسیدن به این مرحله. من شک ندارم که همسرشون بی نهایت عاشق خانم کیمیا هستند و تمام تلاششون را خواهند کرد اما تا زمانی که یک زن خودش تصمیم به تغییر و حل این مشکل نگیره هیچ معجزه ای امکان پذیر نیست. شاید نیاز به مدتی زمان و دوری داشته باشند شاید نیاز به یک سفر دونفره جهت اقدام و تصمیمگیری برای آینده. نمیشه از اینجا مشکل را حل کرد.فقط میدونم مشکلتون خیلی راحت قابل حله اگر هردو با هم همکاری و همدلی داشته باشین. عشق تنها راه حل این مشکله الان اونم عشق واقعی دوجانبه. منتظر خبرهای خوبتون هستیم.

 

Instagram: vaginismus.ir
۱۳۹۵/۳/۱ ۱۶:۱۱:۳۳
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۲/۸ ۱۲:۴۴:۳۶
(ویرایش)

کیمیا جون سلام درباره بارداری چیزی میدونی؟

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران