تعداد بازدید : 604
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
کاربران آنلاین : 0
آرانیکاا
۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۱:۴۵:۳۶
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۱:۴۹:۳۳

چطور عطر بخریم؟ چالش خرید عطر

(ویرایش)

یکی از پر مصرف ترین وسایل شخصی عطرها هستند و خرید عطر و ادکلن یکی از تجارب سخت برای ما بوده است. شاید دلیل اصلی آن کثرت برندهای مختلف است که انتخاب آن را برای ما  دشوار کرده، به همین دلیل می خواهیم در اینجا خرید عطر را به چالش بکشیم و چند نکته مهم را باهم مرور می کنیم :

 

مهمترین نکته که در رابطه با خرید عطر باید رعایت کنید، تست آن روی پوست خودتان است یعنی قبل از خرید حتما عطر را روی پوست خود اسپری کنید و کمی صبور باشید تا نت میانی و اصلی را استشمام کنید، سپس وقتی که رایحه عطر را پسندید باید ماندگاری آن را روی پوست خود در نظر بگیرید. بعضی عطر ها ماندگاری متفاوتی روی پوست های مختلف دارند و باید عطری که انتخاب می کنید برای شما مناسب باشد.

اگر قبل از استفاده از عطر پوستتان را تمیز بشویید و بعد عطر را اسپری کنید یعنی دقیقا زدین به هدف، بعضی از پوست ها هستند که اثر رایحه را از بین می برند.

 

البته معمولا بعد از استشمام دو یا سه عطر مختلف دچار سردرگمی می شوید و ممکن است در انتخاب عطرتان مشکل ایجاد کند که برای این کار می توانید چند لحظه دانه های قهوه را بو کنید.

 

ضمنا فصل ها هم نقش مهمی در انتخاب عطر دارند، مثلا برای فصول گرم می توانید از عطرهای ملایم و خنک استفاده کنید که پایداری بهتری را روی پوست شما خواهد داشت. آب و هوا برای  ماندگاری عطر کم اهمییت نیست، مثلا در آب و هوای شرجی و آلوده از ماندگاری عطر کاسته می شود.

خرید عطر و ادکلن آرانیکا- http://aranika.com

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران