تعداد بازدید : 1633
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۲/۲۱
کاربران آنلاین : 0
مژگان مامان
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۱:۱۷:۲۴
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۲۱:۵۰:۰۲

ديرانزالي حاد

(ویرایش)

سلام ٤٠ سالمه حدودا بعد چندسال دوباره ازدواج كرده ام همسر سابقم حداكثر ٥ دقيقه زمان دخول بود همسر فعلي ام حداقل ١٥ دقيقه متوسط مداوم طول مي كشه واقعا ناراحتم از اين موضوع كه همسرم انقدر دير انزال ميشه چه توصيه اي دارين؟؟؟

هميشه عشق
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۵:۵۳:۲۷
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۲۱:۵۰:۰۲
(ویرایش)

انقدر اذيت ميشم كه به فكر جداشدنم راهي هست دردمو كمتر كنه خيلي زجر مي كشم همسر قبلي ام پسند بود ولي فعلي اصلا بيشتر كابوسه تا رابطه 

هميشه عشق
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۸:۴۲:۳۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

سلام عزيزم ، زود اندالي درمانش طول مَي كشه 

اما دير انزالي آسونتره. 

دلايل مختلفي داره، شايد براي لذت بيشتر شما ، ايشون در تلاشه و سعي مَي كنه مدت رابطه رو طولاني كنه. 

در مرحله اول لازمه كه صحبت كنيد باهم.

گاهي آقايون تمركز كافي نداريد و گاهي هم نمي تونن خوب لذت ببرن و بعضي ها هم كلا چيزي احساس نمي كنن! كه اونم دلائل زيادي داره، از فرم آلت خانم گرفته ( گشادي واژن) تا عادت بدن مرد به لوازم و حركات ديگه به غير از سكس ( مثل جق زدن يا ديدن فيلم و ...)  

بايد ابتدا ريشه يابي شه! خيلي بهتره. 

در مراحل بعدي با كمي تغيير در رژيم غذايي ميشه به اين جريان كمك كرد. كه توي پيام بعدي شرح مفصلش رو براتون ميذارم. مثل نخوردن ادويه جات و يا غذاهايي كه جلوگيري مَي كنه از زود انزالي

موفق باشيد

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۸:۴۷:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

علل تاخیر در انزال چه چیزهایی هستند؟
بسیاری از مردان تربیت بسیار سختی داشته اند و به شدت در زندگی گذشته خود کنترل شده اند. برخی از افراد نیز به شدت درونگرا بوده و در نشان دادن احساسات و بروز عواطف خود مشکل دارند.
یکی از علل انزال دیررس تحریکات جنسی ناکافی است. مردانی که بصورت دائم در حال تحریک جنسی هستند، ممکن است سرانجام دچار انزال دیررس و یا عدم انزال شوند. مردانی که همیشه یک نوع از تحریک جنسی را تجربه می کنند (مثل خود ارضائی) ممکن است در مواجهه با یک تحریک جنسی متفاوت (رابطه زناشوئی طبیعی) نتوانند به ارضاء جنسی برسند.

 

برای رسیدن به ارضاء جنسی باید تحریکات جنسی از طریق سیستم عصبی به مغز منتقل و از مغز دوباره پیامهای ثانویه به ناحیه تناسلی ارسال و سبب انزال مرد گردند. اگر این سیستم عصبی به هر دلیلی مختل شود، سبب تاخیر در انزال و یا عدم انزال می شود. از دهه سوم زندگی فیبرهای عصبی که مخصوص هدایت سریع تحریکات عصبی هستند، رفته رفته کم می شوند، علاوه از آن با افزایش سن از حساسیت آلت تناسلی کاسته می شود، و بدین دلیل با افزایش سن، معمولا مرد دچار تاخیر در انزال می شود.

 

سایر عوامل در بروز تاخیر در انزال عبارتند از:
• ترس از باردار کردن شریک جنسی
• ترس از اینکه واژن محیط غیر بهداشتی و کثیفی است.
• تربیت های دینی بسیار سخت
• همجنس گرایی نهفته

افراد مبتلا به این اختلال معمولا از خانواده سختگیر و متعصب با دید منفی نسبت به مسایل جنسی برخاسته اند و اکثرا در روابط غیر جنسی با دیگران هم دچار مشکل هستند و نمیتوانند با کسی صمیمی شوند و بیشتر در مردان مبتلا به اختلال وسواسی جبری دیده می شود. گاها وقتی انزال می کنند ارگاسم آنها لذت بخش نیست.

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۸:۴۷:۳۰
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

چه کاری می توان برای مردان مبتلا به دیر انزالی یا انزال عقب مانده انجام داد؟
متاسفانه هیچ درمان سریعی وجود ندارد. همچنین در حال حاضر هیچ دارویی که باعث انزال مرد شود نیز وجود ندارد. لازمه درمان صحیح تشخیص دقیق علت انزال دیررس است. گاهی باید علت اصلی را برطرف کرد. ولی اکثرا نیاز به دارودرمانی پیدا می شود. گاها لازم است داروئی که بیمار مصرف می کند، عوض کرد. گاها لازم است برای بیمار روش صحیح رابطه زناشوئی را آموزش داد. اما یکی از بهترین روش کارهایی که برای درمان این گونه افراد می توان انجام داد مشاوره است. برای درمان این عارضه باید هر دو نفر (مرد و شریک جنسی) به مشاور مراجعه کنند.

 

مشاوره
هدف از مشاوره این است که مرد بتواند اضطراب خود را کنترل کند تا بتواند بدون بروز مشکلی در داخل واژن شریک جنسی خود به ارگاسم برسد. بهترین و رایجترین روش درمان، کمک به مرد برای داشتن آرامش و در دست گرفتن مسیر رابطه جنسی است. به طور کلی در اینگونه افراد رسیدن به ارگاسم از طریق خودارضایی و یا عشق بازی امکان پذیر است اما از طریق رابطه جنسی فرد به ارگاسم نمی رسد.


بنابراین درمانگر زوج ها را تشویق می کند که در ابتدا مرد در بیرون از واژن به ارگاسم برسد و سپس با تمرین کردن و امتحان کردن روش های مختلف، در نهایت مرد بتواند در داخل واژن به ارگاسم برسد.


یکی از روش های درمانی دیگر روش ماستر و جانسون است که این روش به شرح زیر می باشد:
• ابتدا رابطه جنسی بدون محدودیت و مثل همیشه انجام می شود، اما نوازش کردن و بوسیدن بیشتر از سابق باید باشد.
• در مرحله بعد زن به حالت استمناء مرد را به نزدیکی مرحله ارگاسم می رساند (حتی اگر این کار مدت زمان زیادی را لازم داشته باشد.)
• در نهایت، کمی قبل از به ارگاسم رسیدن مرد، زن رابطه جنسی را از سر گرفته و انزال داخل واژن انجام می شود.

 

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۰۸:۵۴:۰۹
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

مواردي كه به درمان دير انزالي مَي تونه كمك كنه: 

حذف دارچين از رژيم غذايي 

حذف كإندوم در رابطه و استفاده از راه هاي ديگر براي جلوگيري 

استفاده نكردن ژل و سر كننده ها در رابطه

معاشقه طولاني و تحريك جنسي قبل از سكس 

و ...

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۱۲:۰۷:۵۹
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۲۱:۵۰:۰۲
(ویرایش)

سلام و ممنونم عزیزم عموما از کاندوم استفاده می کنیم که باید تست کنیم ببینیم احتمالا بهتر بشه ولی در مورد ژل اگر استفاده نکنم دردش واقعا قابل تحمل نیست برام در این خصوص چیکار میشه کرد؟؟؟ مثلا جراحی و...؟؟؟

هميشه عشق
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۱۳:۳۳:۲۶
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

عزيزم خود ژل شديدا تاخير ميندازه. چون مرد هم سر مَي شه و هيچه نمي فهمه! كلي بايد تلاش كنه كه شايد گرم بشه! كاندوم هم خوب نيست براي شما كه اين مشكل رو داري! 

من كه همسرم يه بار كاندوم گذاشت ، بعد دو دقيقه كلا گفت اگه بخوام كاندوم بذارم با دست راحت ترم. اصلا هيچي نمي فهمم ، انگار نه انگار كه با بدن يه آدم ارتباط برقرار كردم. اينجورياست. بعضي آقايون سيگنالاشون حساسه. 

بهتره بگم كلا بيدار نميشه كه بخواد بخوابه! شايد حالت نعوظ داشته باشه ، ولي كاملا بدون احساسه. شما برو دكتر و با دكتر صحبت كن. اگه لازم شد شما كارايي رو انجام بدي.  

اگه بخواي بدون هزينه هم ميشه با تمرينات بچه هاي واژينيسم بدنت رو به سايز همسرت عادت بدي كه درد نداشته باشي . درسته كه تجربه سكس داري ولي فك كنم ديلاتور بهتون كمك كنه! اين راه بدون هزينه است. 

بايد شما هم همكاري كنيد. تا بدنتون به هم عادت كنه. 

 

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۱۴:۴۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۲۱:۵۰:۰۲
(ویرایش)

عزیزم ممنونم ازت بابت راهنمایی های دقیق

همسر قبلی ام سایزش عادت کرده بودم و اذیت نمی شدم منتها همسر فعلی ام سایزش بزرگتر و قطور بودنش خیلی اذیت می کنه برای این مورد تمرینی که می گی نیازه درسته؟؟؟ اگر نخوام دکتر برم و با تمرین درست بشه این مشکل

مورد دوم چون تجربه بارداری ناخواسته از روش طبیعی داشتم دو بار و خیلی بابت این مساله می ترسم از کاندوم به عنوان روش مطمئن استفاده می کنم اتفاقا همسر فعلی ام اصلا راضی نیست و قرص هم نمی تونم بخورم زیاد پیشنهادت در این خصوص چیه؟؟؟؟ طبیعی حقیقت خیلی خیلی می ترسم اگر چه همسر فعلی ام انزالش طول می کشه ولی بازم می ترسم از بارداری ناخواسته

 

هميشه عشق
۱۳۹۶/۲/۱۸ ۱۶:۳۰:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

من خودم طبيعي جلو گيري مَي كردم. چون با قرص خانوادگي حامله مَي شيم. بقيشون هم چاق مَي كنه. آي يو دي هم بد نيست . ولي خوب بايد حواست باسه درنياد. همين. 

ولي حتما بايد دنبال راهكار بگردي. زندگي شادي رو با همسرت ساليان سال خواهي داشت 👍🏻☺️

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۲/۲۱ ۰۱:۰۴:۴۰
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۲۱:۵۰:۰۲
(ویرایش)

عزیزم مشکل دردم کامل حل شده ممنونم از راهنمائیت بخاطر چندسالی که رابطه نداشتم بود بیشتر و الان خیلی خوب شده شرایطم و اینکه فعلا دارم مجددا طبیعی جلوگیری می کنم شانس بیارم دوباره باردار نشم ناخواستهsmile

هميشه عشق
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران