تعداد بازدید : 2409
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۲۰
کاربران آنلاین : 0
ماری۰۰۰
۱۳۹۶/۲/۲۷ ۱۸:۰۳:۰۰
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ۱۲:۱۰:۱۲

کرم پودر فاقد چربی

(ویرایش)

سلام خانومی ها ، من چون کیست دارم صورتم جوش میزنه ، یه کرم پودر فاقد چربی میخوام که پوشانندگیش بالا باشه و مات 

کسی سراغ داره آیا ؟!love

۱۳۹۶/۲/۲۷ ۲۳:۰۳:۱۲
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۱۱:۴۲:۳۷
(ویرایش)

سلام عزیزم من LAاستفاده میکنم خیلی راضیم با اینکه پوستم چربه باهاش جوش نمی زنم و پوشانندگیه خوبیم داره

۱۳۹۶/۳/۱ ۱۶:۰۴:۱۳
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۹/۲۲ ۱۲:۱۰:۱۲
(ویرایش)

ممنونم عزیزممممم victorylove

۱۳۹۶/۳/۲۸ ۱۰:۰۰:۰۱
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۳/۲۸ ۱۰:۵۱:۱۷
(ویرایش)

کرم پودر فاقد چربی فقط اون

عالیه هم ضد آفتاب هم پوشانندگی خوبی داره

زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۶:۴۲:۱۵
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۰:۴۳:۵۵
(ویرایش)

انواع کرم پودر 

کرم پودر را بر اساس نوع پوششی که دارد و همچنین بر اساس نوع پوست صورت تقسیم بندی می‌شود، ابتدا لازم است بدانید که پوست صورت به 3 دسته‌ی خشک و چرم و معمولی تقسیم می‌گردد که بر اساس نوع پوست خود باید کرم پودر مناسب با آن را انتخاب و خریداری کنید. انواع کرم پودر به صورت زیر برای شما نام برده شده و به ترتیب توضیح داده خواهد شد:

  • کرم پودر مرطوب کننده رنگی
  • کرم پودر مایع
  • کرم پودر فشرده یا پنکیک
  • کرم پودر مناسب پوست خشک
  • کرم پودر مناسب پوست چرب
  • کرم پودر مناسب پوست معمولی

 

کرم پودر مرطوب کننده رنگی

کرم پودر مرطوب کننده رنگی یکی از انواع کرم پودر طبیعی می‌باشد که مناسب برای پوست‌های صاف و جوان است، که علاوه بر رنگ طبیعی و جذابی که پوست مس‌بخشد، سبب مرطوب و نرم شدن پوست نیز می‌شود.

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع یکی از انواع کرم پودر باکیفیت و کاربردی است که به سب پوشش دهی بالایی که دارد مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. پایه کرم پودر مایع امولسیون بوده و با یک عدد اسفنج نرم به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود، فقط کافی است کرم پودر مایع را به صورت نقطه ای بر روی صورت بریزید و بعد با اسفنج به آرامی بر روی صوت پخش کنید. قابل ذکر است که کرم پودر مایع مناسب برای انواع پوست خشک و معمولی است. مانند کرم پودر گاش

کرم پودر فشرده یا پنکیک

کرم پودر فشرده که به صورت پودری و همراه با یک اسفنج ارائه می‌شود که بسته به نوعی که دارد مناسب برای پوست خسک و چرب نیز است. کرم پودر فشرده یا همان پنکیک یکی از لوازم تثبیت کننده آرایش نیز به حساب می‌آید.

کرم پودر مناسب پوست خشک

برخی افراد دارای پوستی خشک هستند به صورتی که در پوست صورتشان احساس خارش و کشیدگی کرده و پوستی مات و پوست پوست شده دارند. این گونه افراد باید از کرم پودر مناسب برای پوست خشک استفاده کنند. این مدل کرم پودر ها پوستی نرم و شفاف را در عین پوشش دهی کامل، برای شما ایجاد می‌کنند.

کرم پودر مناسب پوست چرب

پوست چرب یکی از پردردسرترین انواع پوست است. اگر پوست چربی دارید، باید در انتخاب کرم پودر بیشتر دقت کنید. کرم پودرهای بدون چربی (oil free) و مات انتخاب کنید تا درخشش بیش از حد پوست تان کم و ماندگاری آن روی پوستتان بیشتر شود. شما می توانید از پودرهای فشرده هم استفاده کنید.  این گونه افراد که دارای پوست چرب هستند حتما باید از کرم پودر مناسب پوست چرب استفاده کنند. حتما دقت داشته باشید تا کرم پودری که دارای کلمه oil free و یا matt است، خریداری و استفاده کنید.

قبل از استفاده از کرم پودر از مواد پاک کننده چربی پوست استفاده کنید.

کرم پودر مناسب پوست معمولی

در این صورت برای شما انتخاب کرم پودر آسان تر است. دنبال محصولی باشید که بتواند به بهترین نحو، پوستتان را پوشش دهد. اگر برای پوشاندن چین و چروک ها مقدار زیادی کرم پودر روی پوستتان بزنید، کرم لابه لای چروک ها می ماند و پوستتان شبیه زمینی پر از جوی های مملو از کرم پودر می شود.

برای پوشاندن چروک ها دنبال کرم پودرهای با پایه روغنی باشید.

کسانی که دارای پوستی معمولی هستند می‌توانند از انواع کرم پودر مناسب پوست طبق وضعیت آب و هوا استفاده نمایند. این گونه افراد در زمستان برای مراقبت از پوست خود در برابر سرما می‌توانند از کرم پودر روغنی و یا چرب استفاده کنند و همچنین در تابستان از کرم پودر سبک و مرطوب برا شادابی و زنده بودن پوستشان استفاده کنند.

چگونگی انتخاب کرم پودر خوب

برای زیبایی بیشتر، بهتر است از کرم پودرهایی استفاده کنید که همرنگ پوست بوده و روی صورت تشخیص داده نشوند. قبل از انتخاب کرم پودر، آن را روی خط فک تست کنید. روی دست یا گردن تست نکنید. در پوست های چرب، رنگ کرم پودر بعد از استفاده تغییر می کند. در آرایش صورت معمولا سه رنگ کرم پودر استفاده می شود. می توانید کرم پودر را در کنار صورت قرار داده و میزان همرنگ بودن یا نزدیک بودن به رنگ پوست را تشخیص دهید. 

چگونه از کرم پودر، برای زیبایی بیشتر استفاده کنیم

اگر اهل آرایش کردن هستید، ضروری است کرم پودر ها را با هم ترکیب کنید تا به زیبایی طبیعی صورتتان بیفزایید. مهم است که دو یا سه رنگ برای ترکیب کردن داشته باشید تا بتوانید چهره ای بی نقص و طبیعی ایجاد کنید. 

 

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۰۹:۳۸:۰۶
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۰:۵۶:۱۶
(ویرایش)

باسلام به جای اینکه به فکر پوشاندن عیوب صورتتون باشید

به فکر درمان باشید تا هزینه زیادی بابت وسایل آرایشی و...

بهتون تحمیل نشه

انواع کرم های بوتاکس و آبرسان و مرطوب کننده و ضد جوش و چروک و...

کاملا گیاهی و تضمینی

با مشاوره رایگان پوست و مو

جهت دریافت توضیحات بیشتر کلمه راهنما رو به شماره 09027821752

ارسال فرمایید

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۰:۲۱:۲۳
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۰:۴۳:۵۵
(ویرایش)

کرم پودر آلوئه ورا Aloe Vera Foundation

کیفیت و کاور بالا مناسب انواع پوست ها ضد جوش

اگر می خواهید پوستی صاف و یکدست داشته باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم پودر آلوئه ورا Aloe Vera Foundation می باشد که دارای کیفیت و کاور بالای است که به سبب خاصیت گیاهی که دارد سلامت پوست شما را نیز تضمین می کند.

کرم پودر آلوئه ورا مدل Aloe Vera Foundation

کرم پودر آلوئه ورا Aloe Vera Foundation همراه با خاصیت گیاهی و پوشانندگی عالی و کاملا اورجینال در مناسب ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی پیراکده به فوش می رسد.
کرم پودر آلوئه ورا همراه با خاصیت ضد آفتاب (spf 15) یک محافظ قوی در برابر اشعه نور خورشید می‌باشد. کرم پودر گیاهی آلوئه ورا باویژگی های بی نظیر زیر مورد استقبال و نیاز بسیاری از مشتریان به ویژه خانم های جوان که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، قرار گرفته است.

  • سفید کننده طبیعی و نامرئی
  • همراه با خاصیت ضد آفتاب (spf 15)
  • ضد آب و ضد جوش
  • پوشش دهی کامل
  • کاملا اورجینال
  • آب رسان و مرطوب کننده پوست
  • حاوی ویتامین C ، ویتامین E و اسانس سفیدکننده‌ی طبیعی
  • در کیفیتی عالی دارای مناسب ترین قیمت
۱۴۰۰/۹/۲۰ ۱۶:۱۳:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۰ ۱۶:۱۵:۵۷
(ویرایش)

کرم پودر یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش است که با استفاده از آن می‌توان عیوب صورت را پوشاند و پوستی یکدست و بدون عیب برای آرایش کردن محیا کرد. به طور کلی استفاده صحیح از لوازم آرایشی می‌تواند آن نتیجه مطلوبی را که مورد انتظار است برای شما ایجاد کند وگرنه استفاده از هر کدام از لوازم آرایشی بدون دانستن نکات لازم و روش درست استفاده آنها، در نهایت می‌تواند چهره‌ای آرایش کرده اما مصنوعی و ناخوشایند را برای شما به وجود آورد. ما در مقاله‌ای دیگر در مجله اینترنتی الانزا با عنوان «نکات طلایی آرایش خانم‌ها» سعی کردیم تا روش‌های کاربردی استفاده از ابزار آرایشی را برای شما بیان کنیم تا با رعایت آنها اصولی‌تر آرایش کنید و زیباتر شوید، اما در این مقاله قصد داریم شما را متوجه اشتباهات رایج در استفاده از کرم پودر کنیم تا با مراقب باشید که دیگر آنها را تکرار نکنید و از نتیجه کار خود رضایت بیشتری داشته باشید.

https://elanza.com/mag/mistakes-using-cream-powder/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران