تعداد بازدید : 781
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۳/۱۸
کاربران آنلاین : 0
mahdiye05
۱۳۹۶/۳/۱۸ ۰۰:۰۵:۰۴
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ۱۱:۴۲:۳۷

ترشح از سینه ودرد دراین قسمت

(ویرایش)

سلام دوستای عزیز .یه مشکلی واسه مادرم پیش امده ومنو خیلی نگران کرده خصوصا که به دکترای شهرمونم اصن اعتماد ندارم.مادرم چن وقته پیش ادرارش به رنگ خون شدو دکتر رفت بهش امپول خشک کننده قوی دادن .استفاده کرد خوب شد تا اینکه با درد در قسمته سینه و ترشح مشکی رنگ از سینه به دکتر رفت .دکتر بهش گفت سینشون عفونت کرده و اون ترشحات خونیم به خاطره عفونته .وفقط داروی خشک کننده نوشته .و بهش گفته اگه باردار بشی خوب میشی 😐اما مادرم الان 40سالشه و به نظرم سنش واسه بارداری بالاس.کسی بوده این مشکلو دیده باشه خواهشا کمک کنید 

۱۳۹۶/۳/۱۸ ۰۱:۲۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۲/۷ ۱۷:۲۱:۱۰
(ویرایش)

سلام دوست عزیز

ترشحات خونی می تواند نشانه ای از وجود سلول های سرطانی در پستان باشد، بنابراین بررسی پزشکی توصیه می شود. مهم ترین نوع ترشح پستان از لحاظ مشکوک بودن به سرطان، ترشح خونی می باشد. اگر ترشحات خونی و یا صورتی رنگ در سینه خود احساس کردید، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

اگر ترشح خونی همراه با مواردی مانند یک طرفه بودن ترشح و سن بالای چهل سال بود، نیاز به بررسی های دقیق تر پزشکی دارد.

ترشح خونی نوک پستان در اواخر باردرای و دوران شیردهی می تواند به علت افزایش عروق بافت پستان باشد و مدتی پس از زایمان برطرف می شود. در این زمان اگر توده ای تشخیص داده نشد، نیازی به بررسی های بیشتر نمی باشد.

تذکر: ترشحات خونی، آبکی و یا صورتی احتیاج به بررسی دقیق پزشکی  دارند و در نهایت ممکن است به جراحی نیاز پیدا کنند. پس حتما آنها را جدی بگیرید.

برای مادر عزیزتون ارزوی سلامتی می کنم .

 

🌟یک روز، تمام رویاهات به حقیقت میپیوندن، صبور باش.🌟

🔒
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران