تعداد بازدید : 1849
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۵/۱۰
کاربران آنلاین : 0
بهار خانوم(462)
۱۳۹۶/۵/۹ ۰۸:۵۸:۵۹
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵

بچه ها آیا این حقیقت داره؟

(ویرایش)

شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تاکنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. شاید شما از خود بپرسید: 

"اگر تمام خانم ها توانایی انجام چنین کاری را دارند، پس چرا بسیاری از آنها هیچ گاه چنین امری را در زندگی زناشویی تجربه نکرده اند؟" این سؤال بسیار خوبی است و توضیح آن نیز بسیار ساده است. پیش از آن خوب است بدانید ارضای جنسی در خانم ها به دو دوسته طبقه بندی می شود.

نوع اول ارضای واژینال است که رواج بیشتری دارد و عبارت است از خروج مایع روانی از واژن. این مایع حالت شیر مانند دارد.

نوع دوم، انزال از طریق مجرای ادراری نام دارد و معمولا در خانم ها چندان رایج نیست

 

این انزال شامل جریان روانی است که از مجاری ادراری خارج می شود ( همان محلی که ادرار خارج می شود) با این تفاوت که از غدد پاراترال جریان می گیرد. این غدد تنها در زمان تحریک جنسی از خود ماده خاصی ترشح می کنند.

در زمان انزال معمولاً مایع با فشار و به حالت اسپری و یا فواره ای از داخل مجرای ادرار به بیرون می ریزد. دلیل عدم تجربه بسیاری از بانوان به این دلیل نیست که تنها تعداد کمی از بانوان توانایی تجربه چنین انزالی دارند، بلکه دلیل آن تنها این است که بسیاری از افراد در مورد ساختمان جنسی و یک رابطه جنسی سالم مطالب درستی نمی دانند اجازه دهید همین جا بزرگترین تصور غلط را از ذهنتان پاک کنم - این مایع، ادرار نیست. 

در آزمایش هایی که از این ماده به عمل آمد، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که از مقداری گلوکز (شکر) و آنزیم دیگری به نام پروستات اسید فوسفات تشکیل شده است که تقریبا اجزای تشکیل دهنده منی را می سازند. نوع مواد تشکیل دهنده آن، تقریباً شبیه به ترشحات پروستات در مردان می باشند، با این تفاوت که فاقد اسپرم میباشد. 

همچنین دو ماده دیگری که معمولا در ادرار نیز هست، ( اوره و کریتنین ) نیز در آن یافت می شود. 

این ماده کاملا منحصر به فرد می باشد و تنها در هنگام انزال از خانم ها خارج می شود. بیشتر خانم ها در حدود 5 .1 تا 2 فنجان از آن را تخلیه می کنند. 

این موضوع به اموری دیگری از قبیل اینکه بدن خانم چه میزان آب دارد و اینکه شدت تحریک جنسی تا چه حد بوده نیز ارتباط دارد. 

اما چرا اکثر خانم ها در این مورد بی اطلاع هستند و یا آنرا انجام نمی دهند؟ 

یکی از مهمترین دلایل این است که زمانیکه خانم ها به مرحله انزال می رسند، اغلب به این دلیل که تصور می کنند ممکن است ادرار نیز همراه با آن بیرون بریزد، از آزاد کردن خود خودداری می کنند؛ اما باید دقت داشته باشند که در این حالت به هیچ وجه ادرار از آنها خارج نخواهد شد. زمانیکه ماده انزال در داخل مجرای ادراری جمع می شود، احساس تخلیه ادرار به فرد دست می دهد که در واقع با وقوع انزال احساس ادرار نیز خود به خود از بین می رود. 

اگر خانم ها یاد بگیرند که به جای نگه داشتن، خود را آزاد کنند، آنگاه متوجه می شوند که پس از تخلیه مجرای ادرار، احساس ادرار داشتن نیز به صورت ناخودآگاه از بین می رود. 

نباید فراموش کرد که ترس از ادرار، باعث می شود بسیاری از خانم ها خود را همواره عقب نگه دارند. سالانه تعداد از خانم ها با این تصور اشتباه دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل از رها سازی خود جلوگیری مینمایند؟ 

آنها احساس می کنند که اگر خود را آزاد بگذارند، ممکن است که نفس خود را از دست داده و به عبارتی تصور می نمایند که نباید در کنار همسر خود تخلیه ادرار نمایند به این دلیل که خانم ها در حدود یکی دو فنجان مایع جهنده در هنگام انزال از خود خارج می نمایند، اکثرا تصور می شود که این ماده چیزی نیست جز "ادرار". 

اغلب آنها اصلاً متوجه نمی شوند که چه اتفاقی می افتد و پس از این عمل احساس آزردگی شدیدی پیدا می کنند.

نکته آخر آنکه انزال خانم ها و تخلیه جنسی و حس رضایتی که از این طریق به بانوان دست میدهد، با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست} .

با خواندن مطلب فوق فکر میکنم حالا فهمیده باشیم چرا خانمها همیشه از عدم ارضا شدن گله میکنند. امیدوارم این مطلب و رعایت نکات اون چه توسط خانمها و چه آقایون کمک بزرگی به همسرانمون جهت رسیدن به رضایت جنسی بکنه.

بالاخره تونستم😉
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۲:۳۲:۰۴
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۲/۲ ۰۰:۳۷:۰۶
(ویرایش)

منم قبلا همچين مطلبي رو خونده بودم اوايل رابطمم وقتي دخول انجام ميشد حس جيش كردن داشتم اما بعد درست شد اما نميدونم اين مطلب چقدرش درسته

دارم مامان ميشم
خدايا هزار مرتبه شكرت❤️
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۳:۴۲:۴۹
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵
(ویرایش)

آخه میدونی منم سه ماهه ازدواج کردم و دقیقا موقع رابطه همین احساس شما رو دارم..خیلی اذیت میشم احساس میکنم مثانه ام میخواد بترکه!

ولی اونموقه هم بااین حالتی که بهم دست میده اصلا احساس نمیکنم که دارم ارضا میشمanim2-21

فقط میخوام برم دستشوییanim2-25r30wi

بالاخره تونستم😉
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۳:۴۴:۵۱
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵
(ویرایش)

آخه میدونی منم سه ماهه ازدواج کردم و دقیقا موقع رابطه همین احساس شما رو دارم..خیلی اذیت میشم احساس میکنم مثانه ام میخواد بترکه!

ولی اونموقه هم بااین حالتی که بهم دست میده اصلا احساس نمیکنم که دارم ارضا میشمanim2-21

فقط میخوام برم دستشوییanim2-25r30wi

بالاخره تونستم😉
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۳:۵۳:۵۶
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۲/۲ ۰۰:۳۷:۰۶
(ویرایش)

اره عزيزم منم همينجور بودم هنوزم گاهي اوقات همينجورم وهنوز نميدونم دقيق حس ارضا شدن چجوريه چون پنج ماهه عروسي كردم بعضي وقتا وسط رابطه وقتي خيلي سريع دخول انجام ميشه يه حس خوبي بهم دست ميده اما نميدونم ارضا شدنه يا نه فرض كن تازه من كه نميدونم هنوز ارضا شدن چيه باردارم شدم

دارم مامان ميشم
خدايا هزار مرتبه شكرت❤️
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۴:۴۶:۲۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵
(ویرایش)

واقعااااا!!! چه جالب! منم وقتی دخول تند انجام میشه احساس خوبی دارم ولی امان از اون موقعی که دخول آروم باشه انگار از داخل واژنم داره کنده میشهanim2-65d6a5d6s

بنظرمن با این چیزهایی هم که شما گفتین دخول تند باعث ارضا شدن میشهanim2-21

و از اینکه داری مامان میشی خیییییلی بهت تبریک میگمanim2-thanks

مبارکت باشه عزیزمflower

بالاخره تونستم😉
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۴:۴۸:۳۴
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵
(ویرایش)

پس ینی شما میگی چیزی ترشح میشه؟؟

بالاخره تونستم😉
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۵:۰۳:۳۳
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۲/۲ ۰۰:۳۷:۰۶
(ویرایش)

اره عزيزم احتمالا همون حس، حس ارضا شدنه من كه نفهميدمanim2-25r30wi

مننوووووون خانمي انشاالله قسمت شما هم بشه گلمlove

دارم مامان ميشم
خدايا هزار مرتبه شكرت❤️
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۵:۲۵:۲۱
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

عزيزان من ! 

اين مقاله رو نمي دونم كي نوشته و چقدر راجع به حرفش مطمينه! 

من حس ارگاسم كامل رو تجربه كردم! 

به غير از ترشح واژينال چيزي نداشتم! 

ارگاسم من به صورتيه كه حتي احساس مَي كنم خون توي سرم ، تخليه ميشه! تمام بدنم كرخت ميشه و خيلي احساس خواب دارم! گاهي بعد از ارگاسم عصبي ميشم! اصلا دوست ندارم ديگه رابطه يا لمسي وجود داشته باشه! 

كل حس ارگاسم شايد ٥ يا ٦ ثانيه طول بكشه ! بنگ! و تمام! 

خود كارگردانا و بازيگراي فيلم پورن توي مصاحبه هاشون ، ميان توضيح ميدن كه خيلي از پوزيشن ها غير واقعي هستن و با كلك زاويه دوربين و تدوين اون صحنه هاي آكروباتيك و غير قابل باور رو إيجاد مَي كنن! و در خصوص اون مائع ، من همه جا تَو مصاحبه ها ديدم كه مَي گن ادراره! 

 

شما در طَي دخول ، به شدت ضرباتيبه مثانتون وارد ميشه كه احساس دستشويي داريد! 

اگر آناتومي مرد و زن رو خوب مطالعه كنيد، فقط آقايون هستند كه مجراي تخليه ادرار و تخليه انزال مني شون ، يكي هست! و براي كنترل اون غده اي كمك مَي كنه! 

ما خانوم ها ٣ كانال مجزأ داريم! 

يكي كليتوريكس ( اگه اسمش رو درست بگم )كه با داغ شدن اون قسمت به اوج لذت جنسي ميرسه يه خانم و كارش هم همينه

يكي مجراي ادرار كه فقط به مثانه وصله و بس! 

يكي هم مجراي واژن كه به رحم وصله كه وظيفه بارداري رو انجام ميده و كارش همينه! البته ، سنسورهايي در واژن هست و سر دهانه رحم كه ، تحريك كننده جنسي هستند! شما اگر واژينال هم أرضا بشين ، امكان نداره بدون داغ شدن مجراي اول به ارگاسم برسيد! 

گاهي اين داغ شدن با دخالت دست انجام ميشه و گاهي هم بدون دخالت بدن ، اوتومات به درجه حد نصاب ميرسه! و اصطحكاك پوست بدن ها در حين دخول هم بهش كمك مَي كنه كه بدون دخالت دست ، به اوج برسه! در واقع از داخل واژن هم به كليتوريس وصل هست كه معروفه به نقطه G كه از زير قشاء همونجا لمس ميشه و تحريك و اوج بدون دخالت دست يا هيچي ، اتفاق ميوفته! 

 

حرفي كه تَو اين مقاله هست ، اصلا پايه علمي نداره! با مطالعه آناتومي بدن زن و مرد ، مَي تونيد خيلي راحت به اين نتيجه برسيد!  

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۵:۴۶:۲۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۴/۴ ۱۶:۲۰:۳۲
(ویرایش)

اره منم تو کتابای درسیم خوندم ک اینایی ک مثه فواره ازشون خارج میشه اندام تناسلیشون ناقصه.وهمینطور باقی مونده..الته منظورم ازاندام تناسلی همون داخلی هس

خداهميشه بامن است...♥
۱۳۹۶/۵/۹ ۱۶:۱۱:۲۱
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۲۲:۲۵:۳۳
(ویرایش)

سلام بهار خانم 

من هم با نظرات دوستان موافقم 

ارگاسم زن یک سری انقباضات ماهیچه ای هست که در ناحیه لگن . واژن و رحم و ... به همراه ترشحات کمی از واژن همراه هست . 

خروج غیر ارادی ادرار هنگام ارگاسم اصلا حقیقت نداره و تصوری غلط است.  

شاید احساس ادرار وجود داشته باشه به علت ضربه هایی که وارد میشه اما انزال زن فقط از ناحیه واژن ترشحات داره نه از قسمت مجاری ادرار. 

 

جان، بی جمالِ جانان
میل جهان ندارد ...
۱۳۹۶/۵/۱۰ ۰۸:۲۴:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱ ۱۷:۳۳:۱۵
(ویرایش)

خیلی ممنونم کوین مادر از اطلاعاتی که بهم دادینanim2-40

بالاخره تونستم😉
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران