تعداد بازدید : 1031
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۱۹
کاربران آنلاین : 0
homa0555
۱۳۹۶/۱۱/۸ ۱۱:۵۲:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ۱۳:۱۸:۲۰

به نظرتون شلوار راسته با چه کفشی ست کنم؟

(ویرایش)

راهنمایی

۱۳۹۶/۱۱/۹ ۱۹:۱۰:۲۴
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۲/۷ ۰۱:۴۲:۴۹
(ویرایش)

کفش پاشنه بلند نه زیاد بلند وسطی تقریبا رنگشم سیاه خوشکل میشه به نظر من 😉

تو خواصترین خواستمی ..
میلانم
پسر مامان
زندگی من میلان
۱۴۰۱/۸/۸ ۱۶:۱۱:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۶ ۱۵:۵۱:۴۷
(ویرایش)

کفش پاشنه بلند و قرارهای رسمی

شلوار جین اسکینی و با طرح سنگشور یا پاره را می‌توانید با کفش پاشنه بلند ترجیحا با رنگی تیره ست کنید. مطمئن باشید که این ست همیشه و در طول تاریخ از جذاب‌ترین استایل‌ها بوده است. اگر باید برای جلسه‌ای کاری یا مهمانی رسمی آماده شوید یا حتی در کافه‌ای حوالی خیابان کریم خان قرار عاشقانه‌ای دارید، برای انتخاب این ست تردید به خود راه ندهید.

این ست را با شلوار جین آبی روشن و کفش پاشنه بلند سفید هم امتحان کنید. نتیجه کار قطعا هوش از سرتان خواهد برد.

تصور کنید شلوار اسلیم فیت یا اسکینی با رنگی تیره مانند سورمه‌ای یا حتی آبی روشن را با کفش پاشنه بلند با رنگی کرم یا مشکی هماهنگ کنید. این ترکیب برنده می‌تواند شما را به الماس هر مجلسی بدل کند.

کفش پاشنه بلند و قرارهای رسمی

کفش بلند شیشه‌ای، نکته‌ای باریک‌تر از مو

حتما میان انتخاب از بین این دو گزینه مردد شده‌اید که آیا با شلوار جین‌تان صندل را انتخاب کنید یا کفش پاشنه بلند را؟ توصیه ما به شما در این برزخ انتخاب میان دو گزینه جذاب، کفش پاشنه بلند شیشه‌ای است. کفشی که جذابیت صندل را در کنار زیبایی کفش پاشنه بلند دارد. کفشی که سطح روی آن فرم شیشه‌ای دارد و پای شما به طور کامل مشخص است.

با این کفش می‌توانید شلوار جینی با طرح سنگشور و یا حتی شلواری با رنگ آبی روشن با طرح پاره را انتخاب کنید تا زیبایی تیپ و استایل شما را چندین برابر کند. اگر به یک مهمانی رسمی یا نیمه رسمی دعوت شده‌اید و برای انتخاب کفشی متناسب با شلوار جین‌تان تردید دارید این ترکیب می‌تواند خیال شما را راحت کند.

کالج، کفشی که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد

اگر از آن دسته آدم‌های پر مشغله هستید که راحتی یکی از گزینه‌های مهم‌تان برای انتخاب کفش است یا اگر طرفدار سبک کژوال هستید و رسمی بودن کفش‌های پاشنه بلند را دوست ندارید، کالج بهترین انتخاب برای شماست. کفش کالج با شلوار جین که قد کوتاهی داشته باشد و تا مچ را پوشش دهد از جذابیت‌های این ست جذاب است. برای حضور در جلسات کاری و دورهمی‌های نیمه رسمی و دوستانه می‌توانید این ست جذاب را امتحان کنید.

۱۴۰۱/۸/۱۹ ۱۳:۴۶:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۹ ۱۳:۵۸:۰۹
(ویرایش)

کلا به نظرم کفش های ورزشی و اسپرت با همه چی راحت ست می شن. مخصوصا اگه رنگ های سفید یا مشکی باشن. می تونید یه کفش ورزشی سفید یا حتی مشکی بگیرید و دیگه اینقدر زمان نذارید واسه فکر کردن به اینکه به چی میاد و به چی نمیاد. تازه کلی تو وقتتون هم صرفه جویی میشه.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران