تعداد بازدید : 460
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۳۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۵/۱۷
کاربران آنلاین : 0
Sonne
۱۳۹۷/۶/۳۱ ۱۷:۵۰:۲۰
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۴/۷ ۱۰:۵۸:۰۵

اقدام برأي بارداري

(ویرایش)

با سلام 

من و همسرم يك ماه مي شود، طبق مطالعه هايي كه انجام داديم رژيم نوزاد پسر را تقريبا رعايت مي كنيم، دوره هاي عادت ماهيانه من بين ٢٨ تا ٣٠ روز مي باشد (هم قبل و هم بعد از عادت دچار لكه بيني هستم. از نظر پزشكي مشكلي ندارم در أين رابطه).

براي نوزاد پسر بايد در روز تخمك گذاري نزديكي صورت بگيرد؟ 

با شرايط عادت ماهيانه من چطور ميتوانم روز تخمك گذاري را تخمين بزنم، چند روز بعد از عادت ماهيانه؟

با تشكر 

و خدايي كه در أين نزديكي هاست
۱۳۹۹/۵/۱۷ ۱۲:۱۳:۵۹
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ۱۳:۱۱:۲۵
(ویرایش)

خوردن قیسی در بارداری می‌تواند برای زن باردار خواص بسیار زیادی داشته باشد. در واقع قیسی همان زردآلوی خشک شده است. بسیار پیش می‌آید که زن بارداری هوس تنقلات می‌کند ولی به دلیل محدودیت‌های این دوران قادر به استفاده از آنها نیست. برای همین میوه‌های خشک و مصرف آجیل در بارداری می‌توانند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای رفع هوس تنقلات زنان باردار باشند. 

https://gahvare.net/articles/s239S/خوردن-قیسی-در-بارداری

۱۳۹۹/۵/۱۷ ۱۲:۱۹:۴۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ۱۳:۱۱:۲۵
(ویرایش)
  • کشک همانند منشا خود یعنی شیر، حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین فراوانی است. کلسبم کشک برای تشکیل استخوان‌های جنین بسیار ضروری است. همچنین در رشد و نموی قلب جنین و حفظ سلامت آن، شکل‌گیری مناسب عضلات جنین، تشکیل یک سیستم عصبی و هورمون‌های مهم و جلوگیری از مشکلات پوستی در او ضروری ست. 
  • کشک در حدود 55 تا 75 درصد پروتئین دارد. پروتئینی که از خوردن کشک در بارداری بدست می‌آورید می‌تواند به طور ویژه در سه ماه‌ی سوم بارداری مفید باشد. از این پروتئین در تشکیل جفت و بافت غشایی استفاده می‌شود. به هر میزان که پروتئین کمتری مصرف کنید، خطر تولد نوزاد کم وزن و بروز مشکلات قلبی افزایش می‌یابد. 
  • ویتامین B3 یا نیاسین موجود در کشک برای متابولیز چربی و پروتئین ضروری ست و این کار را با فعال کردن آنزیم‌های NAD و NADPH انجام می‌دهد این ویتامین برای پردازش و تمایز سلولی DNA ضروری ست. مصرف این ویتامین برای جلوگیری از سقط جنین توصیه می‌شود. 
  • https://gahvare.net/articles/gCtLl/خوردن-کشک-در-بارداری
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران