تعداد بازدید : 439
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کاربران آنلاین : 0
saharrinani789
۱۳۹۹/۴/۱۰ ۱۵:۲۵:۲۶
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۴/۱۰ ۱۸:۱۰:۴۶

طراحی داخلی منازل

(ویرایش)

با توجه به سلیقه های متفاوت افراد و طراحی داخلی منازل انواع متنوعی از تابلوها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با قرار دادن تابلوها در کنار عناصر دکوراتیو دیگر محیطی دلپذیر و راحت ایجاد کنید. از میان مدل های پر کاربرد این اقلام را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلو برجسته: این مدل از تابلو همان طور که از نامش مشخص است نمایی برجسته روی دیوار به وجود می آورند. در این تابلوها نقوش مختلف توسط ترکیبات خاصی طراحی می شوند که به شکل برجسته به نظر می رسند.

تابلو عکس: تابلوهای عکس که مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارند اگر به درستی به کار گرفته شوند، می توانند نقش مهمی در زیباتر کردن منازل داشته باشند. تابلوهای عکس را علاوه بر اتاق های پذیرایی می توان در اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار داد.

تابلو سه بعدی: یکی از انواع تابلو می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و می توان گفت که بیشتر در دکوراسیون های مدرن کاربرد دارد. 
تابلو شنی: یکی از مدل های نسبتا جدید تابلو، انواع شنی می باشد. در این تابلوها شن های رنگی که درون محفظه ای شیشه ای شناور هستند، با هر چرخش و تکان دادن جابجا شده و تصاویر زیبایی را به وجود می آورند.

تابلو نقاشی: تابلوهای نقاشی که معمولا گران قیمت تر از انواع دیگر هستند، برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب بوده و ظاهری شیک و زیبا به منزل می بخشد. این تابلو ها برای افرادی که روحیه هنری دارند می توانند انتخاب درستی باشند.

تابلو چند تکه: این مدل از تابلو که در چند سال اخیر با استقبال خوب خانواده ها روبرو شده است، معمولا چوبی بوده و به شکل دو تکه، سه تکه و یا قطعات بیشتر ساخته می شوند. از این تابلو ها می توان در قسمت های مختلف خانه برای ایجاد ظاهری فانتزی استفاده کرد.

تابلو خطاطی: این مورد نیز جز مدل های خاص تابلو بوده که به عبارتی ظاهری هنری دارند. این تابلوها که چند سطر شعر روی صفحه نوشته شده است و نمایی سنتی دارد، می تواند ظاهری دلنشین و گرم برای منازل ایجاد کند.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۰۲:۲۹:۴۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران