تعداد بازدید : 799
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۵/۷
کاربران آنلاین : 0
zaqww
۱۳۹۹/۵/۷ ۱۰:۰۲:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۷ ۱۰:۱۰:۱۰

آزمایش در منزل-آزمایش خون در منزل

(ویرایش)

یکی از بهترین و راحت ترین راه های گرفتن آزمایش، آزمایش در منزل می باشد که بدون خارج شدن از منزل خود می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این روش برای بسیاری از افرادی که بنا به دلایلی نمی توانند از منزل خود خارج شوند بسیار کاربردی می باشد و می توانید این کار را در منزل خود انجام دهید.

شاید برای برخی از افراد لازم باشد تا به طور مرتب برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ها مراجعه نمایند و این کار می توانید زمان زیادی را از شما بگیرد. برای جلوگیری از مراجعه حضوری متعدد می توانید روش انجام آزمایش در منزل از اپلیکیشن پالسی نو را انتخاب نمایید چرا که هر بار مجبور نیستید برای انجام آزمایش های مختلف به آزمایشگاه ها مختلف مراجعه نمایید. با انجام این کار دیگر لازم نیست در صف های طولانی انجام آزمایش معطل شوید و یا مجبور نیستید که برای رفتن به آزمایشگاه ترافیک شهری را تحمل کنید.

این روش بسیاری از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را برطرف کرده است و به مرور زمان می توانیم شاهد خلوت شدن آزمایشگاه ها باشیم که بسیار مفید می باشد. برخی از آزمایش ها نیازمند دستگاه های پزشکی می باشد که حمل این دستگاه ها تا منزل بسیار دشوار می باشد و فرد مورد نظر برای انجام آزمایش خود مجبور به مراجعه حضوری می باشد.

همچنین شما میتوانید جهت بررسی بیماری خود اگر مشکوک به کرونا هستید، تست کرونا را از ازمایشگاه پالسی نو درخواست کنید ویا با پشتیبانی تماس بگیرید

 

آزمایش خون در منزل

یکی از پرتکرارترین آزمایشاتی که مراجعه کنندگان انجام می دهند، آزمایش چکاپ خون می باشد که هر ساله جهت انجام آن به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند. آزمایش خون یک آزمایش ساده می باشد و در زمان کوتاهی انجام می شود اما اکثر مراجعه کنندگان برای انجام این آزمایش ساعت ها در آزمایشگاه ها معطل می شوند.

با روش آزمایش خون در منزل دیگر نیازی نیست که برای انجام یک آزمایش ساده ساعت ها در آزمایشگاه ها باشید و برخی از مراجعه کنندگان مجبور هستند که این کار را چندین بار در سال انجام دهند که با شرایط آزمایشگاه ها می تواند بسیار دشوار باشد.

آزمایش خون در عین سادگی بسیار مهم می باشد و با آن می توان از وجود بیماری ها مطلع شد و حتی می توان برای پیشگیری آن ها راه حل هایی ارائه داد. شاید شما یک فرد کاملا سالم باشید و در ظاهر هیچ مشکلی در بدن خود احساس نمی کنید اما با انجام آزمایش خون شاید متوجه بیماری در بدن خود شوید. همچنین شما میتوانید تست کرونا را در آزمایشگاه انتخابی خود انجام دهید. کافی است پس از نصب اپلیکیشن وارد قسمت ازمایشگاه شوید.

با آزمایش‌های کرونا بیشتر آشنا شوید!

پیش از آنکه بخواهیم موضوع آزمایش کرونا در منزل را مورد بررسی قرار دهیم، خوب است به طور کلی با نمونه‌گیری آن و کاری که قرار است روی شما انجام شود، آشنا شویم. از آنجایی که بیشتر مردم جهان درگیری بیماری کرونا هستند و بهتر است بگوییم به گونه ای بلای جان مردم شده‌است، همه روزه شاهد روش‌ها و آزمایش‌های مختلفی هستیم که این بیماری را تشخیص می‌دهند. این در حالی است که برخی از روش‌ها دارای ضریب اطمینان بالاتری هستند. به طور کلی آزمایش کرونا به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

تست PCR  و آنتی ژن

این مورد به تست‌های تشخیصی معروف هستند. اگر آزمایش قصد تشخیص ویروس را در سطح مولکولی داشته باشد به آن آزمایش PCR می‌گویند. همچنین برخی از آزمایش‌های تشخیص که به تست آنتی ژن معروف هستند، پروتئین‌های ویروسی را که بخشی از خود ویروس هستند را مورد تشخیص قرار می‌دهند.

تست آنتی بادی

یکی دیگر از تست‌هایی که برای تشخیص بیماری کووید 19 انجام می‌شود، تست آنتی بادی یا سرولوژیک است. در تست آنتی بادی از خون فرد برای برای تشخیص واکنش‌های سیستم دفاعی بدن در مقابل ویروس انجام می‌شود. این تست معمولا تا زمانی که ویروس از بدن خارج نشده باشد، قابل استفاده نیست؛ از این رو از آن برای تشخیص بیماری استفاده نمی‌شود. آنتی بادی بیشتر به درد دانشمندانی می‌خورد که خواهان تحقیق بر روی شیوع آن هستند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران