تعداد بازدید : 491
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۶/۳
کاربران آنلاین : 0
seoupdate
۱۳۹۹/۶/۳ ۱۲:۴۵:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱/۶ ۱۰:۳۸:۲۵

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات ماشین سازی خدری

(ویرایش)

معرفی دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

 

اسپری پرکن نیمه اتومات


امروزه با توجه به مسائل اقتصادی،مصرف کنندگان اهمیت خاصی نسبت به استفاده برخی محصولات ه صورت اسپری دارند و حتی این آمار و درصد رو به افزایش است و هم تولید کنندگان زیادی دست به ساخت و تولید دستگاه های اسپری پرکن و هم دست به تولد برخی محصولات به صورت اسپری زده زده اند و محصولات یا دستگاه های خود را برای جذب مشتری با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میکنند.

طراحی و تولید دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات شرکت ماشین سازی خدری به گونه ای است که هر سه نازل این دستگاه روی یک پایه نصب شده اند که این مورد باعث سرعت و بازدهی بالا میشود و همچنین استفاده از نیروی انسانی به صورت چشم گیری کاهش میابد.

ماشین سازی خدری دستگاه اسپری پرکن آببندی شده را در اختیار مشتریان قرار میدهد این بدان معناست که از هدر رفت مواد اولیه جلوگیری میکند و نیاز به تست ندارد و پس از تحویل دستگاه میتوان به تولید محصولات پرداخت. 
بیشتر مشکلات استفاده کنندگان ماشین آلات صنعتی از نوع قطعات بکار برده شده در دستگاه است که پس از مدتی دستگاه افت میکند و کارایی لازم را ندارد ولی در ماشین سازی خدری پکینگ ها، اورینگ ها ،شیر و قطعات پنوماتیک دستگاه ازتمامی استانداردهای روز دنیا پیروی میکند؛ که محصولات مشابه این قطعات را تا یکسال گارانتی میکنند درصورتی که شرکت ماشین سازی خدری میتواند با اطمینان خاطر پکینگ های به کار رفته در گاز زن دستگاه را تا پنج سال گارانتی میکند. 

این محصول به نوبه خود از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است یکی از ویژگی های این دستگاه می توان به مینی سایز بودن آن اشاره کرد که زمینه استفاده آن بیشتر در کارگاهها و تولید های کوچک می باشد که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

 

منبع https://khedrimachine.com/

...
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران