تعداد بازدید : 338
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۲۱
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۳۹۹/۸/۲۱ ۱۴:۱۹:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

چطور از اینستاگرام کسب درامد کنیم؟

(ویرایش)

برای کسب درآمد از اینستاگرام چکار کنیم؟

  1. استفاده مناسب از لایو اینستاگرام چون پخش زنده و سخن گفتن رو در رو تاثیر بیشتری را در مخاطبان دارد. مثلا بری تبلغ یک رستوران همان لحظه که طعم غذایش را تست می کنید لایو بگذارید تاثیر بیشتری دارد و امکان پرسش و پاسخ حین ارتباط زنده وجود دارد و چه وسیله تبلیغاتی بهتر از این؟!
  2. درج تبلیغات در استوری پروفایل اینستاگرام: یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام، درج تبلیغات و مشخصات محصول و آدرس محل فروش و سایر مشخصات کالا یا خدمات در قسمت استوری برای پیشنهاد های لحظه ای است. اگر شما لایو اینستاگرامی داشتید و برخی از مخاطبانتان فرصت نکردند که آن پخش زنده را ببینند این امکان وجود دارد که شما آن لایو را ذخیره کنید و ضبط شده آن را به صورت استوری قرار دهید.
  3. برای پست های اینستاگرامی خود وقت و حوصله کافی اختصاص دهید. از عکس های با کیفیت بالا و با درج برند و تگ سایت خود استفاده کنیدو همه عکس هایتان کپشن داشته باشد یعنی ترکیب محتوای تصویری با محتوای متنی، که هردو مکمل هم هستند.
  4. پست های شما متنوع باشد و شامل انواع محتوا های تصویری، متنی، ویدیویی و صوتی باشد. از اپلیکیشن هایی مثل photo voiceبرای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید منبع: http://hamyareweb.co).

5.پست های مناسبتی را فراموش نکنید : چون بسیار جالب هستند و همچنین سبب جذب مخاطبان جدید و تنوع پست هایتان می شود.

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

کسب درامد از اینستاگرام

  1. تعامل را حفظ کنید: همیشه با مخاطبانتان تعامل برقرار کنید مثلا از آنها نظرسنجی کنید. اگر سوالی از شما پرسیدند، با حوصله وقت بگذارید و پاسخ دهید و این را فراموش نکنید که آنها هستند که باعث رونق صفحه و کسب و کار شما شده اند.
  2. قدرت # هشتگ را دست کم نگیرید: هشتگ ها برای کسب درآمد از اینستاگرام، حکم همان کلمات کلیدی در تولید محتوای سایت را دارند. همه ی کپشن های شما دارای هشتگ باشد. هشتگ های مرتبط با موضوع صفحه تان را از صفحه رقبایتان ببینید و یا بگیرید. هشتگ نقش مهمی در افزایش فالوور ها و کسب رتبه صفحه شما دارند.

8.افراد را ترغیب کنید تا به صفحه اینستاگرام شما بیاییند: اگر در محیط های مختلفی مثل سایت یا تلگرام هستید، به  مشتریان و طرفدارانتان،آدرس صفحه اینستاگرام خود را معرفی کنید تا آنها هم عضوی از صفحه شما شوند و موجب بیشتر شدن رونق اینستاگرام شما شوند.

همچنین بخوانید: مدیریت شبکه های اجتماعی

 

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران