تعداد بازدید : 520
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۲۱
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۳۹۹/۸/۲۱ ۱۴:۵۸:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

پیشنهاد غذاهای شیک برای مهمانی

(ویرایش)

غذای فانتزی برای مهمانی

غذاهای فانتزی، می توانند انتخاب خوبی در تدارک منو غذا برای مهمانی باشند. اصولا غذاهای فانتزی هم طرفداران زیادی دارند و هم میز یا سفره شما را شکیل تر می کنند. می توانید از غذاهای فانتزی به عنوان پیش غذا در کنار غذاهای اصلی استفاده کنید. برای مثال فینگر فودها از جمله غذاهای فانتزی به حساب می آیند که هم ظاهر بسیار زیبایی دارند و هم خوشمزه و پر طرفدار هستند. غذاهای فانتزی را می توانید در مهمانی های عصرانه یا جشن تولد و … نیز سرو کنید. در این قسمت چند غذای فانتزی مناسب مهمانی را با هم مرور می کنیم.

فیکن چیکن : برای تهیه این غذای فانتزی خوشمزه ابتدا باید، یک عدد پیاز را خرد کرده و در روغن تفت می دهیم. صد و پنجاه گرم گوشت مرغ چرخ کرده را نیز به پیاز اضافه کرده و با آن تفت می دهیم. یک عدد فلفل دلمه ای نیز نگینی کرده و با مرغ و پیاز تفت می دهیم. اطراف نان تست را کمی می بریم. نان را کمی خیس می کنیم و با وردنه صاف می کنیم. کمی از این مواد را روی نان تست قرار می دهیم. روی مواد، قارچ سرخ کرده، ذرت پخته شده و پنیر پیتزا می ریزیم. حالا نان را به آرامی رول می کنیم. رول های آماده شده را در تخم مرغ زده شده فرو می بریم و بعد در آرد سخاری و پفک رنده شده می غلطانیم. حالا رول ها را در روغن سرخ می کنیم.

غذای فرنگی

کرپ در سوگیکرپ در سوگی نیز می تواند به عنوان یک غذای فانتزی در منو غذا برای مهمانی قرار می گیرد. برای تهیه این غذا ابتدا باید، سس گوشتی آن را آماده کنید. این سس را می توانید مانند مایع ماکارونی آماد کنید. استفاده از گوشت چرخ کرده، گوشت مرغ چرخ کرده یا سوسیس کاملا سلیقه ای می باشد. 5 عدد تخم مرغ، 1 و 1/4 پیمانه آرد، 1 پیمانه شیر، 1 قاشق غذا خوری خامه، 2 قاشق غذا خوری روغن مایع، 1 قاشق چای خوری زعفران حل شده را با هم زن مخلوط کنید و نیم ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از بیرون آوردن از یخچال دوباره مواد را هم بزنید تا کاملا یک دست شوند. به کمک برس کف تابه را چرب کنید. یک ملاقه از این مایع را در تابه ریخته و دو روی آن را سرخ کنید. یک لایه کرپ گذاشته و روی آن سس گوشتی به همراه جعفری تازه و پنیر بریزید و لایه بعدی کرپ را بگذارید. این کار را تا سه لایه انجام دهید و روی لایه آخر پنیر پیتزا، جعفری و آویشن بریزید. کرپ درسوگی ها را در سینی فر بچینید و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه در دمای 180 درجه سانتی گراد بپزد.

رول بادمجان و اسپاگتی: این نوع رول را نیز می توانید در منو غذا برای مهمانی قرار دهید. برای تهیه این غذای فانتزی و خوشمزه، بادمجان را بعد از پوست کردن، به صورت نوارهای باریک برش دهید. دو طرف این نوارها را در روغن سرخ کنید. اسپاگتی را طبق دستور روی بسته بپزید و با سس قرمز مخلوط کنید. مقداری اسپاگتی را روی بادمجان ریخته و روی آن پنیر پیتزا بریزید و رول کنید. رول های را در سینی فر بچینید، روی آن ها هم کمی پنیر پیتزا و جعفری خرد شده بریزید. بعد از هشت دقیقه رول بادمجان و اسپاگتی آماده است.

ژامبون با تخم مرغ فنجانیاین غذا علاوه بر خوشمزه بودن، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. برای تهیه این غذای فانتزی ابتدا فر را با 400 درجه فارنهایت گرم کنید. ورق های ژامبون را در تابه ای چرب به مدت سه دقیقه روی حرارت قرار دهید. داخل فنجان ها با قالب های تست را چرب کنید. نان های تست را به اندازه کف فنجان برش دهید و داخل فنجان قرار دهید. ورقه های ژامبون را مانند دیوار دور نان درون فنجان قرار دهید. وسط نان هم پنیر پیتزا بریزید و روی آن یک تخم مرغ بشکنید. فنجان ها را به مدت 15 دقیقه درون فر قرار دهید تا تخم مرغ ها بپزند. حالا مواد را از فنجان خارج کنید.

منو غذا برای مهمانی ها

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران