تعداد بازدید : 2015
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۲۱
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۳۹۹/۸/۲۱ ۱۵:۰۶:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

قطع شدن برق پراید در حال حرکت

(ویرایش)

قطع شدن برق پراید در حال حرکت مشکلی است که گاهی برای رانندگان این خودرو پیش می آید. به طور کلی قطع شدن برق و خرابی سیستم برق خودرو از مشکلات جدی و رایجی است که برای خودرو ها پیش می آید. همان طور که می دانید برق خودرو یکی از زیر شاخه ها و گرایش های اصلی رشته برق می باشد. از همین رو برای رفع مشکلات سیستم برق خودرو حتما باید به متخصص این کار مراجعه کنید.

اما ضروری است که رانندگان اطلاعات پایه ای در مورد سیستم برق خودرو و مشکلات آن داشته باشند. داشتن این اطلاعات به رانندگان کمک می کند تا در مواقع برخورد با مشکل بتوانند خونسردی خود را حفظ کنند. بدیهی است که اولین عکس العمل شما در مواقع برخورد با مشکلات گوناگون مانند قطع شدن برق پراید در حال حرکت و …. باید حفظ خونسردی باشد. رانندگان باید بتوانند مشکلات ایجاد شده برای خودرو را در حد رفع موقت مشکل حل کنند و در اولین فرصت خودرو را به تعمیرکار و متخصص این امر بسپارند.

حل مشکلات برق خودرو

به یاد داشته باشید زمانی که خودروی شما ناگهان خاموش می شود مهم ترین موضوع حفظ آرامش است. سپس قبل از هر کاری مطمئن شوید که خودرو دارای سوخت است. و بعد وضعیت خودرو را از طریق صفحه پشت آمپر چک کنید. سپس به عیب یابی کاربراتور مشغول شوید. در این مقاله برخی از علت های قطع برق و راه حل مختصر این مشکلات ذکر شده است.

 

قطع شدن برق پشت آمپر پراید

قطع شدن برق پشت آمپر پراید

 

 علت قطع شدن برق پراید در حال حرکت چیست؟

برخی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سیستم برق خودرو، خازن، شمع، پلاتین، دلکو و ….. می باشند. ضروری است که رانندگان باید با هر یک از این قطعات آشنایی مختصری داشته باشند. در صورت خراب شدن و ایجاد مشکل در هر کدام از این قطعات، رانندگان باید قادر به عیب یابی و فهمیدن ریشه مشکل باشند. در این قسمت راهنمایی مختصری برای عیب یابی سیستم برق خودرو و هم چنین پی بردن به علت قطع شدن برق پراید در حال حرکت بیان خواهیم کرد.

بررسی فیوزها داخل جعبه فیوز:

گاهی علت قطع شدن برق پراید در حال حرکت، ایجاد مشکلی در جعبه فیوز و فیوزها می باشد. و با تعمیر و یا تعویض این قطعه مشکل ایجاد شده در سیستم برق خودرو نیز رفع خواهد شد.

 

نیامدن برق پشت آمپر

ادامه مقاله اینجا بخوانید : نیامدن برق پشت آمپر

 

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران