تعداد بازدید : 784
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاربران آنلاین : 0
sepidnaz1
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۰۱:۴۳:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ۲۱:۱۶:۲۷

درمان ناتوانی جنسی با سیلدنافیل یا قرص اس دی اف

(ویرایش)

قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود و افرادی که در حین رابطه جنسی به سختی دچار نعوظ می شوند یا در میانه راه نعوظ و سفتی آلت را از دست می دهند این دارو می تواند تا حد قابل قبولی کیفیت رابطه ی جنسی آنها را بالا ببرد. در اینجا به بررسی تأثیرات این قرص می پردازیم. 

ویاگرا نام دیگر سیلدنافیل

سیلدنافیل ممکن است در داروخانه ها به اسامی تجاری دیگری نیز بفروش برسد مثل ویاگرا، ارکتو، اس دی اف، ویزارسین. همه ی این اسامی یکی هستند و براساس کارخانه ی سازنده آن نام متفاوتی بر روی آن نهاده شده است. البته امکان دارد برای یک نفر یک برند خاص تاثیر بیشتر و یا عوارض کمتری داشته باشد. برخی قرص ها بصورت ترکیبی از سیلدنافیل و ترامادول (که ضد دردی از دسته داروهای مخدر محسوب شده و به منظور کنترل زود انزالی است) به فروش می رسند و تحت نام هایی مثل وگادول یا اسامی مشابه آن بفروش می رسند.

در تحقیقی که عوارض قرص سیلدنافیل در دراز مدت بر موش ها آزمایش شده است مشخص شد که سیلدنافیل سیترات اثر محافظتی بر آنزیم های قلبی دارد. این اثر می تواند به دلیل آزادساختن نیتریک اکساید باشد.

قرص سیلدنافیل چند میلی گرمی است؟

قرص سیلدنافیل به اشکال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی در بازار موجود است که طریقه مصرف سیلدنافیل 100 و 50 در ادامه می آید. . متاسفانه از آنجایی که این دارو بدون نسخه هم بفروش می رسد اکثر افراد بدون آنکه بدانند در ابتدا از دوز ۱۰۰ میلی گرمی آن استفاده می کنند که اگرچه می تواند اثر بخش باشد ولی به همان نسبت عوارض بیشتری هم خواهد داشت در صورتی که برای خیلی از افراد حتی نصف قرص ۵۰ میلی گرمی (یعنی ۲۵ میلی گرم) هم موثر بوده و به همان نسبت عوارض کمتری به همراه دارد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران