تعداد بازدید : 849
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
کاربران آنلاین : 0
decoricor
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۲:۲۰:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۲۷ ۱۴:۵۲:۳۲

خانم ها عاشق چه هدیه ای هستند؟

(ویرایش)

هدیه برای خانم ها

 

 روز زن و مادر در ایران نزدیک هست و امسال خیلی هم به ولنتاین نزدیک هست. ما برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم. امسال یک کادوی مکمل برای عزیزانتان بخرید. شاید بپرسید معنی کادوی مکمل چیست؟

 

کادوی مکمل

مثلا اگر قصد خرید ست برای عزیزی دارید می توانید 15 بهمن روز زن سال 1399 یک گوشواره را به مادر یا همسرتان هدیه دهید و برای 25 بهمن که روز ولنتاین سال 1399 است گردنبند ست با این هدیه را به عزیزتان هدیه دهید. اما اینکه یک هدیه مکمل تهیه کنید چند مزیت دارد.

دستبند نقره قلب B353

650,000 تومان

 

انگشتر نقره نگین قلب اتریشی R1119

800,000 تومان

 

اول و مهمترین مسئله این است که شما با این کار نشان می دهید فرد مورد نظرتان برای شما بسیار مهم بوده از ده روز قبل برای خرید هدیه جالبی برای او برنامه ریزی کرده اید. مثلا تصور کنید برای عزیزتان یک گوشواره برای روز زن تهیه کنید و برای ولنتاین انگشتر ست با این گوشواره را به او هدیه دهید. چه چیزی می تواند زیباتر از این باشد؟

دوم اینکه می توانید با خرید یک ست قلبی، هم هزینه کمتری بپردازید، هم کادوی جذاب تری تقدیم عزیزتان کنید. شما با خرید سرویس دو تکه قلبی، می توانید هر تکه را در یک مناسبت تقدیم عزیزانتان کنید.
سومین مسئله این است که خانم ها هر چقدر هم طلا گران شود باز هم عاشق زیورآلات و فلزات گرانبها هستند. چه چیزی زیباتر و جذاب تر از یک سرویس نقره خاص که طی دو روز به عزیزانتان هدیه کنید؟
اکنون اگر مطمئن شدید که قصد خرید یک هدیه زیبا از سایت دکوریکور را دارید نظر شما را به این هدایا جلب می کنیم.

پیشنهادی بینظیر برای خرید هدیه برای خانوم ها

این ست گوشواره و گردنبند و انگشتر قلبی مناسب هدیه دادن به عزیزانتان است. نگین های به کار رفته در این محصولات، اتریشی با تراش الماس بوده و به همین دلیل دقیقا مشابه جواهر بوده و انعکاس نور بسیار بالایی دارند.

انگشتر دوانگشتی قلب و تیر نقره R1150

700,000 تومان

 

گردنبند نقره قلب دوقلو N787

650,000 تومان

 

انگشتر قلبی نقره دکوریکور، در دو رنگ رزگلد و نقره ای و با دو نگین صورتی و قرمز قابل خرید می باشند. گوشواره تیرکمان قلبی نقره نیز، به صورت نامتقارن طراحی شده است. یعنی یک گوش شما یک قلب که تیرکمان از آن رد شده و یک گوش یک تک قلب زیبا را خواهید داشت. اما هیچ چیز زیبا تر از گردنبند این محصول نیست. گردنبندی چشم نواز و اسپرت و در عین حال رمانتیک که نظر همه را به خود جلب می کند. اگر به دنبال یک گردنبند اسپرت و رمانتیک هستید، این محصول زیبا را از دست ندهید.

اما اگر از این محصول بگذریم، یک باکس گل زیبا در دکوریکور موجود هست که از آن نمی توانید بگذرید. این باکس گل تنها به همراه محصولات دکوریکور عرضه می شود و امکان خرید تکی آن نیست.

قیمت باکس پر از گل 240 هزار تومان است. گل های این جعبه 9 عدد معطر بوده و بسیار شبیه به رز طبیعی هستند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران