تعداد بازدید : 972
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
کاربران آنلاین : 0
myblog
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۰:۳۰:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۲۹ ۱۷:۲۴:۰۵

تعیین هزینه عمل و جراحی شقاق مقعدی با لیزر

(ویرایش)

تعیین هزینه عمل و جراحی شقاق مقعدی با لیزر 

مطلب کامل سایت دکتر بیژن عابدیان: شقاق یا فیشر مقعدی در واقع به معنی ایجاد یک شکاف یا زخم دردناک در ورودی مقعد است که به دلیل فشار زیاد در این ناحیه ایجاد می‌شود. این عارضه باعث احساس درد زیاد، خارش و سوزش خصوصا در زمان اجابت مزاج می‌شود و نیاز به درمان فوری دارد.

همچنین خونریزی یکی دیگر از علائم شایع این بیماری است که باید هرچه زودتر برطرف شود. اگر در روزهای ابتدایی بیماری تشخیص داده شود، می‌توانید از پماد و داروهای موضعی برای درمان شقاق استفاده کنید.

بعد از گذشت یک هفته از شروع داروها باید شاهد بهبود علائم بیماری باشید، در غیر اینصورت بیماری شما با دارو درمان نمی‌شود و باید از روش‌های پزشکی مثل جراحی و لیزر شقاق استفاده کنید.

هزینه جراحی شقاق چقدر است؟

هزینه جراحی شقاق یکی از مسائل مهم برای بیماران و یکی از سوالات پرتکرار است که زیاد با آن مواجه می شویم. آیتم های مختلفی در تعیین هزینه عمل شقاق تاثیرگذارند.

در ابتدا باید حتما توسط پزشک معاینه شوید تا شدت پیشرفت و شرایط بیماری بطور کامل بررسی شود. بعد از معاینه، پزشک با توجه به شرایط بیماری بهترین روش جراحی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

با توجه به اینکه کدام بیمارستان (دولتی یا خصوصی) را برای جراحی انتخاب می‌کنید، هزینه می‌تواند متفاوت باشد. همچنین دستمزد دکتر و تعداد روزهایی که بعد از عمل در بیمارستان بستری هستید از دیگر آیتم هایی است که در تعیین هزینه موثرند.

اگر بیمه تکمیلی دارید، حتما بخشی از هزینه جراحی شما توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

هزینه عمل شقاق با لیزر

عمل شقاق با لیزر یک روش سرپایی و بدون بیهوشی است که معمولا در مطب یا کلینیک انجام می‌شود. مدت زمان لیزر شقاق کمتر از یک ساعت است و بلافاصله بعد از آن بیمار مرخص می شود.

بنابراین نیازی به پرداخت هزینه بستری و اتاق عمل و مراقبت های بعد از عمل نیست. در تعیین هزینه درمان شقاق با لیزر هم مشابه روش جراحی نیاز به معاینه توسط پزشک است.

عوامل موثر در تعیین هزینه لیزر شامل دستمزد پزشک، کلینیکی که به آن مراجعه کردید و شرایط بیماری می باشد. در مورد این سوال که بیمه هزینه لیزر شقاق را پرداخت می کند یا خیر؟

باید بگوییم چون لیزر یک عمل سرپایی است که در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود، باید از بیمه تکمیلی تان سوال کنید که چند درصد از هزینه لیزر را پرداخت می کند؟

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران