تعداد بازدید : 2719
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کاربران آنلاین : 0
sdar
۱۳۹۹/۱۲/۵ ۲۳:۴۳:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۲۲ ۱۴:۴۷:۱۰

مزاياي كارتن بسته بندي

(ویرایش)

كارتن ها علاوه بر نظم دادن به وسايل و ابزار ما از آن ها محافظت نيز خواهند كرد. در 80 درصد صنايع از كارتن هاي مقوايي براي بسته بندي استفاده مي شود. اما به طور كلي مي توان مزاياي كارتن بسته بندي را در چند مورد خلاصه كرد.

  1. انعطاف پذيري

تصور كنيد اصلا خبري از جعبه هاي كارتني براي بسته بندي هاي ما نبود و مثلا از شيشه بايد استفاده مي كرديم. هيچ فكر كرده ايد كلي كتاب را چطور در يك يا چند باكس جا خواهيم داد. مثلا در يك جعبه شيشه اي نيم در نيم جز 6 ، 7 كتاب چيز بيشتري نمي توان قرار داد.

اما در كارتني با همين اندازه مي توان كتاب هاي بيشتري جا داد، بدون اينكه وسط راه نگران شكستن شيشه باشيم. اين خاصيت كارتن بوده كه قابل انعطاف است و به راحتي مي تواند حجمي بيشتر را در خود جا دهد.

كارتن هاي مقوايي معمولا سازگار بوده و با هر شرايطي كنار خواهند آمد. علاوه بر بحث استفاده در بسته بندي به خاطر كاغذي بودن مي توان آن ها را به هر اندازه و شمايلي كه مي خواهيم در آورده و به بهترين نحو مورد استفاده قرار دهيم.

همين خاصيت انعطاف پذيري يا بهتر است بگوييم سازگار بودن موجب شده تا سازندگان آن ها با هر نوع سفارش و ايده اي كه از طرف مشتري ها دريافت مي كنند كنار آمده و به راحتي آن را انجام دهند كه اين يكي از مزاياي كارتن بسته بندي است.

  1. قابل استفاده براي انواع محصولات

يكي از خوبي هاي استفاده از اين كارتن هاي مقوايي كاربرد همه جانبه آن هاست. بسته بندي مواد غذايي ، مواد بهداشتي ، كتاب ، وسايل برقي ، پوشاك ، كفش و … همگي از مواردي هستند كه به راحتي در كارتن ها بسته بندي مي شوند و در اين بسته ها از هرگونه آسيب محفوظ مي مانند.

در واقع هيچگونه محدوديتي در استفاده از اين كارتن ها وجود ندارد و اين عامل خود موجب استفاده از اين ابزار در صنايع مختلف و با حجم زياد است و از مزاياي كارتن بسته بندي محسوب مي شود.

استفاده از بسته بندي كارتني براي كالاهاي مختلف | شركت كارتن لاين

  1. وزن مناسب در حمل و نقل

شما يك كارتن را پر از وسيله كنيد، خواهيد ديد كه اگر در حمل كردن كارتن بسته بندي شده دچار مشكل شده ايد به دليل وزن وسايل است نه كارتن ؛ چراكه كارتن هاي بسته بندي وزن بسيار كمي دارند. از مزاياي استفاده از كارتن در بسته بندي همين وزن كم آن بوده كه معمولا در حمل و نقل هاي با مسافت بالا استفاده مي شود.

شايد تصور كنيد بعضي كارتن ها مثل كارتن هاي لمينتي به دليل كاربرد چند لايه در ساختشان بسيار سنگين تر اند. اما اين يك ذهنيت غلط است؛ چراكه در هر حالت وزن كارتن هاي بسته‎بندي عملا تاثير چنداني ندارند. به خاطر داشته باشيد سبك بودن از دلايل اصلي كاربرد كارتن هاي مقوايي در حمل و نقل ها هستند.

  1. محافظت از محصولات

چرا وسايل خود را بسته بندي مي كنيم؟ خوب معلوم است، به جهت مراقبت و محافظت از آن ها. وسايلي كه برايمان ارزشمند هستند و نمي خواهيم دچار مشكلي شوند را در اين جعبه ها جا داده و با گذاشتن آن ها در مكاني امن در واقع از اين وسايل مورد علاقه خود محافظت كرده ايم و چه محافظي بهتر از كارتن هاي مقوايي؟ اين نمونه از مزاياي كارتن بسته بندي موجب شده تا اين وسيله حفاظتي را در اغلب صنايع به كار ببرند.

  1. ايمني در بسته بندي ها

امينت محصولتان چقدر در اولويت است؟ مگر مي شود كسي به امنيت وسايل و ابزاري كه قرار است بسته بندي كند اهميتي ندهد؟!

يكي از مزاياي استفاده از كارتن در بسته بندي حفظ امنيت محصول است كه بايد مد نظر قرار داده شود. حال تصور كنيد زماني كه از يك كارتن مادر در بسته بندي خود استفاده مي كنيم، ديگر نبايد نگران محصولتان نباشيد. چرا كه بسته بندي مادر از وسايل شما مراقبت خواهد كرد.

همان طور كه مي دانيد به كارتني كه تعدادي بسته كوچك ديگر را در خود جاي مي دهد كارتن مادر مي گويند. در 80 درصد صنايع حتما از كارتن مادر استفاده مي شود و كليد موفقيت بسياري از صنايع در حمل و نقل سالم محسوب مي شود.

بسته بندي كارتني از كالا محافظت ميكند | شركت كارتن لاين

  1. هزينه كم بسته بندي با كارتن

از ديگر مزاياي كارتن بسته بندي هزينه هاي كم آن هاست. در بسياري از مواقع همين مبحث هزينه ها است كه موجب عدم استفاده از برخي مواد در بسته بندي ها توسط مالكان صنايع مختلف مي شود.

برخي از صاحبان سرمايه به خاطر ترس از هزينه هاي جانبي يا به قول خودشان الكي ، حاضرند وسايلشان را بسته بندي نكنند؛ درحاليكه از هزينه هاي كم كارتن هاي مقوايي خبري ندارند. اين كارتن ها به راحتي و با كم ترين هزينه مورد استفاده قرار مي گيرند.

  1. بارگيري ساده

از مزاياي كارتن بسته بندي جابه جايي آسان است. كارتن هاي بسته بندي به دليل ويژگي هاي خاصشان از جمله سبك بودن به راحتي قابل بارگيري به وسيه نقليه نيز هستند. كم وزن بودن آن ها موجب شده تا تنها با حضور يكي دو نفر تعداد زيادي از اين بسته بندي ها را در ماشين جا داده و حمل كرد.

اين ويژگي حتي باعث شده است تا استفاده از كارتن در اسباب كشي نيز به راهكاري مفيد براي جابجايي وسايل تبديل شود.

  1. بهترين دوست محيط زيست

درست است كه روز به روز مصرف كارتن هاي بسته بندي بيشتر مي شود. اما با توليد اين جعبه هاي بسته بندي از كاغذ و مقواي بازيافت شده مجوز استفاده هر چه بيشتر از آن ها در صنايع مختلف از طرف حاميان محيط زيست نيز داده شده و بعد از هر بار استفاده مي توان آن ها را به چرخه بازيافت برگرداند. بسياري از فعالان محيط زيست با توجه به اين مورد از مزاياي كارتن بسته بندي آن ها را دوستدار محيط زيست مي دانند.

همين قابل بازيافت بودن اين حس را در مصرف كننده ايجاد مي كند كه مي توان به محتواي درون آن ها و سمي نبودشان اعتماد كرد و اين مورد خود يكي از مزاياي استفاده از كارتن هاي مقوايي است. سبك و مقرون به صرفه بودن نيز شرايط را براي فروشنده و توليد كننده محصول راحت تر مي كند.

استفاده از كاغذ و مقواي بازيافتي در توليد كارتن | شركت كارتن سازي كارتن لاين

جمع بندي

كارتن هاي مقوايي در بسته بندي مواد مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. از مزاياي كارتن بسته بندي هر چه بگوييم كم بوده و گوياي ارزشمند بودن آن نيست. آنچه كه مشهود است كاربرد اين كارتن ها در صنايع مختلف نظير صنايع غذايي و … است؛ به نحوي كه بدون وجود آن ها مشكلات زيادي پديد مي‌آيد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۰:۳۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۰:۴۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۵/۲۹ ۱۴:۱۶:۴۹
(ویرایش)

سلام

شرکت صنعتی نیکاپایان کامجو عرضه کننده انواع ماشین الات صنعتی میباشد.جهت اشنایی بیشتر و خرید دستگاه بسته بندی و دستگاه بسته بندی حبوبات با ما در ارتباط باشید.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران