تعداد بازدید : 429
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۳۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱/۳۱
کاربران آنلاین : 0
banofereshteh
۱۴۰۰/۱/۳۱ ۰۴:۱۷:۵۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۶/۲۹ ۰۰:۴۶:۲۶

چه راه هایی برای تشکر از مدیر وجود دارد؟

(ویرایش)

وقایع کاری روزمره مستلزم نوشتن پیام های تشکر برای رئیس است اما بیشتر ما در بیان آن به شیوه مناسب کوتاهی می کنیم. در ادامه بهترین متون تشکر از مدیر را گردآوری کرده‌ایم. نشان دادن قدردانی از رئیس با یک یادداشت دست نویس یا حتی ایمیل، بهترین راه برای تشکر است. یک یادداشت تشکر با ظرافت می تواند روز هر کسی، حتی رئیستان، را زیبا کند.
متن تشکر ۱
 من به هدایت شدن توسط شخصی که علاوه بر شهرت در صنعت، یک رئیس فوق العاده نیز هست، افتخار می کنم. فقط می توانم امیدوار باشم که روزی ذره ای شبیه امروز ِشما شوم. کار در کنار شما یک امتیاز ویژه است. متشکرم!

متن تشکر ۲
از اینکه به من فرصت کار بر چنین پروژه خلاقانه ای را داده اید، سپاسگزارم. حمایت و راهنمایی های شما، به من کمک کرده است تا به جایی که امروز هستم برسم. مطمئن باشید که پاسخ اعتماد شما را با سخت کوشی و کار کردن با تمام توانم، می دهم.

متن تشکر از مدیر ۳
این یک یادداشت تشکر برای یک رئیس، مربی و مدیر بی نظیر است. راهنمایی و توصیه های شما از زمانی که وارد این مجموعه شدم، برای من بسیار ارزشمند بوده است. نمی دانم چطور برای همه کمک هایی که به من کرده اید، از شما تشکر کنم.

متن تشکر ۴
گفتن “متشکرم” برای بیان میزان قدردانی ام از حمایت های شما طی این سال ها، کافی نیست. شما معلم من هستید و هر آنچه امروز هستم به خاطر وجود شماست.

متن تشکر ۵
کار کردن زیر نظر رئیسی که مهارت ها و استعدادهای بسیاری دارد، یک تجربه کاری باورنکردنی است. من هر روز چیز جدیدی از شما یاد می گیرم. از اینکه به من نشان دادید یک رئیس بزرگ چگونه کار می کند، متشکرم.

متن تشکر ۶
تشکر از مدیر: این یادداشت را برای بیان میزان قدردانی ام از ترفیع درجه برایتان می نویسم. بدون درک و حمایت شما این امر امکان پذیر نبود. متشکرم که چنین رئیس فوق العاده ای هستید.

منبع...

هر مردای را به همت میتوان تسخیر کرد.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران