تعداد بازدید : 423
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۲/۱۶
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۲/۱۶ ۱۲:۴۳:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

میخوای از غذاهات عکس بگیری اما بلد نیستی چطور عکس حرفه ای بگیری ، بیا اینجا کارت دارم دبدووووووووو معطل نکن

(ویرایش)

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی با رونق وبسایت و شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام  اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. امروزه شما نمیتوانید بگویید من انرژی و منابع مالی خود را صرفا به رستوران یا کارخانه مواد غذایی اختصاص میدهم. اگر قبلا مردم با قدم زدن در یک خیابان ، با بیلبورد مجموعه ی شما آشنا میشدند ، امروزه بیش از هرچیز زمان خود را به چرخیدن در شبکه های اجتماعی میگذارنند.با ما برای عکاسی تبلیغاتی از غذا در تهران همراه باشید.

عکاس حرفه ای تهران

پس اگر قصد دارید از قافله عقب نمانید حتما میبایست به فکر یک ویترین مناسب برای نمایش محصولات خود باشید. چه چیز بیشتر از عکس های حیرت انگیز و جذاب میتواند افراد را متقاعد کند تا حتی برای یکبار هم که شده به شما سر بزنند؟

و اینجاست که جاذبه های بصری عکاسی تبلیغاتی از غذا به کمک شما میآید.

عکاسی تبلیغاتی از غذا در تهران

چطور عکاس حرفه ای پیدا کنم؟

اما آنچیز که در این قسمت اهمیت خاصی پیدا میکند اینست که حالا که من بعنوان صاحب کسب و کار اینرا پذیرفته ام که به عکاسی در تهران یا هر شهرستانی نیاز دارم  و برای اینکار باید هزینه کنم، چطور بفهمم عکس حرفه ای تبلیغاتی را در کجا بگیرم؟

پاسخ اینست بسیاری از استودیو هایی که عکاسی تبلیغاتی از غذا ارائه میدهند، دارای نمونه کارهای متنوعی میباشند که هریک میتواند به شما برای انتخاب عکاس تبلیغاتی کمک کند. یک عکس تبلیغاتی از غذا باید دارای ویژگی های مختلفی باشد که در پایین ذکر میکنیم:

عکس حرفه ای از غذا

ویژگی های عکس از غذا و نوشیدنی

  • نورپردازی مناسب
  • استفاده از رفلکتور های طبیعی یا فلش
  • حدقل از دو دوربین و دو لنز باید استفاده کنند.
  • عکس تبلیغاتی باید دارای داستان باشد.
  • جذابیت 
  • ترکیب رنگی متناسب با اصول زیبایی شناسی
  • ترجیحا دارای سبک مینیمالیست
  • حفظ شادابی  تازگی مواد غذایی در عکس
  • ادیت مناسب عکس ها
  • و….

نورپردازی از عکس غذا

تعرفه عکاسی از غذا

حالا به قسمت جالب ماجرا رسیده ایم که شما برای عکاسی تبلیغاتی باید چه مقدار هزینه اختصاص دهید و تعرفه عکاسی تبلیغاتی مواد غذایی چقدر است؟ برای ذکر این موضوع باید بگوییم که قیمت عکاسی تبلیغاتی کاملا به سناریو شما وابسته است. اینکه هدف شما از عکاسی تبلیغاتی از غذا در تهران ، عکس برای منو است؟ عکس برای سایت یا شبکه های اجتماعی میخواهید؟ یا قصد دارید آنرا روی بیلبورد بزنید هرکدام  نورپردازی ، تجهیزات ، دکوراسیون و سناریو خاص خود را میطلبد.

تعرفه عکاسی از غذا در تهران

همچنین فاکتورهای دیگری نظیر حالت ماده ( جامد ، مایع ) ، دما ، غلظت و … ممکن است عکاس حرفه ای را مجبور به استفاده از یک سری تکنیک های سرعتی عکاسی کند. پس این موضوعات را باید درنظر گرفت و سپس قیمت عکاسی از مواد غذایی را اعلام کرد.

همین حالا با مشاورین ما در استودیو هشت و چار تماس بگیرید تا با شما بیشتر آشنا شده و یک ایده عالی با قیمت مناسب برای روایت داستان شما در نظر بگیرند.

فرصت را برای دریافت خدمات عالی و قیمت مناسب از دست ندهید

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران