تعداد بازدید : 596
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۴
کاربران آنلاین : 0
chabokfarayand
۱۴۰۰/۴/۱۴ ۱۰:۳۵:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۱۴ ۱۰:۳۸:۳۲

دنبال جایی هستی که خدمات ماشینکاری ارائه بده؟

(ویرایش)

شرکت چابک فرآیند با دارا بودن زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین اجماع امکانات و تجهیزات بسیار خوب و نیز با در اختیار داشتن کادر بسیار مجرب و کارآزموده در سطوح کارشناسی و نفرات اجرایی گام بزرگی را در راستایی تعالی  تولید برداشته است  زمینه های فعالیت این شرکت در خصوص ماشین سازی ، ارایه خدمات ماشین کاری ، انواع مخازن می باشد.

قطعا تا به حال از نوار نقاله استفاده کرده اید و یا آن را دیده اید در این مقاله از سری مقاله های چابک فرآیند در خصوص نوار نقاله توضیحاتی را می دهیم.
نوار نقاله در لغت به معنی دستگاهی است که با آن می توانید حمل بار را به صورت مدار بسته بر روی زمین یا در ارتفاع داشته باشید.
نوار نقاله ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به تفصیل در مورد آن ها توضیح می دهیم، نوار نقاله ها در مکان هایی نظیر کارخانه ها، فروشگاه ها، فرودگاه ها و کارخانه هایی که کار مونتاژ را انجام می دهند استفاده می شود.

مخازن تحت فشار چیست؟ مخازن تحت فشار، مخازنی هستند که معمولا به شکل استوانه ای یا کروی دیده می شوند و همین طور برای نگه داری مایعات و گاز ها در فشاری به غیر از فشار اتمسفر استفاده می کنند.
مخازن تحت فشار اگر اصولی ساخته نشوند می توانند بسیار خطرناک باشند و باعث ایجاد حادثه های بدی شوند که منجر به مرگ هم بشوند بنا براین در خرید مخازن تحت فشار بسیار دقت داشته باشید و از جاهای معتبر که دارای ساخت اصولی هستند خریداری کنید.
طراحی مخازن فشار شامل یک سری پارامتر ها می باشد، مانند درجه حرارت ایمن، حداکثر فشار عملیاتی، میزان خوردگی مجاز، ضریب ایمنی، حداقل دمای طراحی که حتما باید در هنگام طراحی به این موارد توجه داشته باشند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

اسکرو کانوایر وسیله ای است که با استفاده از آن سیستم انتقال مواد فله را راه اندازی می کنند و به بهره برداری می رسانند. اسکرو کانوایر که معروف به سیستم انتقال مواد به شکل حلزونی می باشد، کاربرد بسیار وسیعی را دارا می باشد. از اسکرو کانوایر برای انتقال مواد با طول های کم استفاده می کنند زیرا که می توانید چندین ورودی و خروجی را ایجاد کرد. از اسکرو کانوایر برای طول های زیاد استفاده نمی کنند.

دستگاه پرکن مایعات یکی از انواع ماشین آلات پیچیده صنعتی است که با جنس مایع ارتباط مستقیم دارد. از این رو انواع آن به پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ تقسیم می شود. همچنین این دستگاه از نظر صنعتی به انوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی می شود. در ادامه مقاله به نکاتی در خصوص قیمت دستگاه پرکن مایعات می پردایم.

ریبون بلندر موضوع این مقاله ازسری مقاله های چابک فرآیند می باشد.
در صنایع مختلفی که از مهم ترین های آن ها می توان به صنایع غذایی توجه داشت برای ترکیب کردن مواد پودری و بدست آوردن ماده ای جدید نیازمند دستگاهی می باشند به نام دستگاه ریبون بلندر؛ با استفاده از این دستگاه می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را با هم آمیخته کرد.
از جمله مهم ترین صنایعی که از این دستگاه استفاده می کنند می توان به صنایع غذایی و خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره کرد؛ در این گونه از صنایع ترکیب و میکس مواد پودری از مهم ترین و اصولی ترین کار ها می باشد برای مثال در صنایع تولید بتن و چسب، در تولید انواع رنگ ها پودری و تولید نمک ها و اسید ها، همچنین در صنایع دارویی و تولید قرص ها، در پروسه تولید غذا مانند تولید کافی میکس ها، پودر های ژله و صنایع بهداشتی می باشد.
 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران