تعداد بازدید : 364
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۴
کاربران آنلاین : 0
chabokfarayand
۱۴۰۰/۴/۱۴ ۱۰:۳۸:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۱۴ ۱۰:۳۸:۳۲

جایی رو میشناسی که طراحی، تولید و نصب انواع مخازن رو انجام بده؟

(ویرایش)

شرکت چابک فرآیند با دارا بودن زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین اجماع امکانات و تجهیزات بسیار خوب و نیز با در اختیار داشتن کادر بسیار مجرب و کارآزموده در سطوح کارشناسی و نفرات اجرایی گام بزرگی را در راستایی تعالی  تولید برداشته است  زمینه های فعالیت این شرکت در خصوص ماشین سازی ، ارایه خدمات ماشین کاری ، انواع مخازن می باشد.

بلندر دوار برای ترکیب و میکس کردن چندین دانه و یا ماده و به منظور اسانس زنی مورد مصرف واقع می شود، مزیت اصلی این دستگاه این است که تمامی مواد را با کمترین آسیب با هم ترکیب می کند.
کاربرد این دستگاه برای محصولاتی همچون چای، قهوه و تفت دادن آن ها در کمترین زمان می باشد، اگر چه در هنگام تفت دادن می توانید افزودن اسانس را به شیوه اسپری انجام دهید و این دستگاه در حجم های مختلف ساخته و مورد مصرف واقع می شود.

بلندر دو جداره دارای مکانیزم اجرا در انواع مدل های دستگاه میکسر پودر می باشد. در ابتدا خلاصه ای از مکانیزم بلندر دوجداره ارائه می دهیم، این دستگاه دارای لایه داخلی است که توسط روغن داغ که در لایه میانی وجود دارد گرم می شود؛ به واسطه همین گرمایش است که سبب نهایی شدن فرآیند ترکیب می شود.
کاربرد این بلندر در صنایعی است همانند داروسازی زیرا که در برخی از ترکیب ها لازم است که دما در طی تهیه تغییر کند به همین منظور در این صنایع از ایم ریبون بلند های دو جداره استفاده می کنند.

مخازن ذخیره به عنوان یکی از وسایلی است که برای حمل و نگه داری و انتقال انواع سیالات مورد مصرف واقع می شوند و در صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرد یکی از این صنایع که مخازن ذخیره در آن ها بسیار پر مصرف می باشد صنایع پتروشیمی می باشد.
از دیگر صنایعی که از مخازن ذخیره استفاده می کنند، صنایع شیمیایی می باشند، این صنایع که برای تولید و ساخت مواد شیمیایی هزینه های مادی و همین طور وقت زیادی را صرف می کنند برای نگه داری از آن ها و انتقال آن ها نیازمند وسایلی هستند که بنا به شرایطی که دارند یا از آن خطوط انتقال باید استفاده کننده یا از مخازن ذخیره.

استرچ پالت دستگاهی است که تقریبا دو دهه است که از آن استفاده می شود و با کمک این دستگاه پلاستیک استرچ که قابلیت کشسانی بالایی دارد به دور پالت پیچیده می شود. دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت ها در سایز و ابعاد مختلف مانند پالت انواع بطری های نوشیدنی، پالت بشکه های ۲۰۰ لیتری همین طور انواع رول های پارچه ای، کابل، پالت کتاب، فلزی و سایر محصولات کاربرد دارد.
یکی از نیاز های که هر کارخانه ای دارد امکانات بسته بندی می باشد، این که بتوانند چندین محصول را در کنار هم قرار دهند و سپس همه را با هم در یک بسته بزرگتر جا دهند. بسته بندی کمک می کند که محصولات را از خطراتی که ممکن است در حمل و نقل به وجود بیاید حفظ کنند. دستگاه استرچ پالت با استفاده از رول های پلاستیکی شفاف (استرچ)، بسته بندی محصولات کارخانه ای را انجام می دهند.

پمپ تخلیه بشکه چیست؟ پمپ تخلیه بشکه به منظور تخلیه سیالات از بشکه ها و درام ها در صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرد و این پمپ ها با توجه به این که سیال دارای چه گرانروی و وسکوزیته ای باشد در انواع مختلفی مورد مصرف قرار می گیرند.
به طور معمول برای نگه داری مایعات از بشکه ها استفاده می کنند هنگام تخلیه سازی این گونه از بشکه ها با توجه به این که مدت زمان و نحوه انجام آن تاثیر مستقیمی بر هرینه های کلی یک شرکت میگذارد پس بسیار با اهمیت هست که چگونه و در چه مدت زمانی این کار را انجام شود به همین جهت از وسیله ای به نام پمپ تخلیه بشکه استفاده می کنند.
 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران