تعداد بازدید : 468
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۱۵
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۴/۱۵ ۱۲:۱۴:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

بازم برق قطع شد و تو هنوز شام نپختی؟ حالا توی این تاریکی میخوای چی درست کنی؟ یه پیشنهاد عالی دارم

(ویرایش)

قطع برق مشکلات زیادی برای همه ی ما به وجود میآورد که میتواند بر کارهای روزمره ی ما خلل ایجاد کند. یکی از مشکلاتی که برای هر خانم خانه داری در هنگام قطع برق رخ میدهد اینست که توی این بی برقی حالا چی درست کنم؟ ما برای شما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم که بهترین غذا برای اوقات بی برقی میباشد و شما میتوانید خیلی سریع و آسون وعده غذایی سالم و خوشمزه رقم بزنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در ساعت های بی برقی چه کار کنیم؟

در ساعت های بی برقی چیکار کنیم

در ساعت های بی برقی چه کار کنیم؟

بهترین تفریح برای اوقات بی برقی چیست؟ بهترین و راحت ترین کار در اوقات بی برقی ، پیاده روی است. اگر برق منزل شما در ساعات پایانی شب رفته و هوای بیرون خنک است میتوانید از این فرصت برای پیاده روی استفاده کنید و به سلامتی خود کمک کنید. اما اگر در طول روز برق خانه شما رفته است پیاده روی در ساعات گرم اصلا گزینه ی مناسبی نیست. اگر قبل از قطعی برق پاور بانک خود را شارژ کرده باشید در این وضعیت میتوانید به تماشای فیلم بپردازید یا از شبکه های اجتماعی بازدید کنید تا سختی اوقات قطع شدن برق کمتر باشد. همچنین اگر نور منزل شما خوب است میتوانید از این آرامش برای مطالعه کتاب هایی که مدتهاست آنهارا رها کرده اید بپردازید. از دیگر تفریحات دست جمعی در اوقات قطع برق ، مشاعره ، قصه گویی میباشد که حتما سختی این زمان را برایتان کمتر میکند. بازی های دسته جمعی را دست کم نگیرید، سایه بازی ، پانتومیم ، گل یا پوچ و … هر کدام یک پیشنهاد عالی برای ساعت های بی برقی است. در پایان میتوانید با سفارش سوسیس و کالباس ارگانیک و سالم و خوشمزه ، بهترین ایده برای زمان های بی برقی را برای خود رقم بزنید. بهترین غذا برای اوقات بی برقی ، محصولات دهکده پروتئین است.

جدول خاموشی برق تهران

خرید سوسیس و کالباس آنلاین

خرید سوسیس و کالباس آنلاین

 

بهترین غذا برای اوقات بی برقی

بهترین غذا برای اوقات بی برقی

 

در اوقات بی برقی چی درست کنم

در اوقات بی برقی چی درست کنم

 

خرید سوسیس و کالباس خانگی

خرید سوسیس و کالباس خانگی

 

وقت بی برقی چی بخورم

 

توی این بی برقی حالا چی درست کنم؟

وقتی برق قطع میشود ، آشپزی مکافات است. پیدا کردن وسایل آشپزی ، سرخ کردن مواد غذایی ، خاموش بودن هود آشپزخانه و … همه چیز را سخت میکند. در این موقع باید چکار کرد؟ قطعی برق یک روز و دو روز نیست و باید یک راه حل خوب برای آن پیدا کرد. پیشنهاد ما برای شما اینست که در هنگام قطع برق فقط کافیه وارد فروشگاه سوسیس و کالباس و همبرگر دهکده پروتئین شوید و به صورت آنلاین خرید کنید و یک وعده غذایی سالم و سریع رو برای خودتون رقم بزنید. محصولات دهکده پروتئین بدون استفاده از هرگونه مواد نگهدارنده میباشد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. همین حالا سفارش بدید و خیلی زود درب منزل دریافت کنید. دهکده پروتئین در کنار شماست

منبع : دهکده پروتئین

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران