تعداد بازدید : 459
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۲۴
کاربران آنلاین : 0
elhamparsa
۱۴۰۰/۴/۲۴ ۱۴:۵۲:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۹ ۱۶:۲۷:۲۹

برای خونه دوبلکس چه پله ای شیک تره؟

(ویرایش)

معمولا در فضا هایی که نیاز به پله دوبلکس داشته و محیطی بزرگ برای مانور دادن ندارند از پله حول محور شیک می توان استفاده کرد. پله هایی با عنوان پله حول محور شیک که با نام هایی دیگری نیز یافت می شوند دارای زیبایی بصری بالا و حجم کوچک می باشند. پله های حول محور با عنوان: پله پیچ، پله حلزونی، پله مارپیچ، پله اسپیرال معروف هستند. پله های حول محور هم به صورت پیش ساخته و هم به صورت سفارشی قابل طراحی و اجرا می باشند. البته که برای افزایش سرعت ساز و کار می توانید از مدل های پیش ساخته پله های حول محور تکنومتال که در نقاط مختلف تهران و کشور قابلیت ارائه دارد استفاده کنید. اگر دارای خانه و یا ویلا های دوبلکس در کرج و تهران و یا مناطق دیگر کشور هستید ساخت پله پیچ با کیفیت و قیمت استثنایی را به تکنومتال بسپارید. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی و ساخت پله گرد

برای ساخت پله حول محور شیک در کرج و تهران که این مدل دارای طرفداران بسیاری می باشد می توان از متریال های مختلفی مانند سنگ، چوب، بتن و شیشه استفاده کرد. البته که تخصص شرکت ما در تولید سازه های فلزی مانند پله پیچ فلزی با بهترین کیفیت می باشد. از بهترین شرکت های تولید سازه های فلزی در تهران تکنومتال است که می تواند خیال شما را در جهت ساخت پله پیچ فلزی راحت نماید.

 

محاسبه پله گرد

 

انتخاب مدل مناسب پله حول محور شیک با توجه به فضا در دسترس

در اجرای راه پله حول محور از انواع مختلفی می توان استفاده کرد که عبارتند از: به صورت دور لوله، دو محور ورق، دو محور باکس، زیر محور، تک محور کنسولی و محور مرکزی برش خورده. در ابتدا باید با توجه به محیطی که در دست داریم ابتدا محل نصب پله و سپس ابعاد راه پله مورد نظر را مورد محاسبه قرار دهیم. نکته ای که در طراحی پله مهم است شعاع داخلی و خارجی پله می باشد. هر چه فضا بزرگ تر خوب از پله ای با شعاع بیشتر استفاده می کنیم و بالعکس برای فضایی کوچک تر از پله ای با شعاع کمتر بهره می گیریم.

برای سفارش راه پله حول محور فلزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002022

موبایل: 09128670109

اجرای پله گرد فلزی

 

کاربرد راه پله حول محور دو باکس

این مدل راه پله با جنس فلزی و یا متریال های دیگر در فضا های بزرگ قابل استفاده می باشد. همانطور که از اسم آن بر می آید دارای دو محور باکس بوده به همین دلیل دارای شعاعی 55 سانتی متری می باشد که قطعا در فضایی کوچک قابل استفاده نمی باشد. در خانه ها و ویلا های بزرگ، مراکز خرید، هتل ها، تالار ها و... قابل اجرا می باشد.

ادامه: تکنومتال

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران