تعداد بازدید : 251
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۳
کاربران آنلاین : 0
sara mozafari
۱۴۰۰/۵/۳ ۱۲:۴۷:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۱۳ ۰۹:۱۱:۲۷

معرفی بوتاکس مصپورت

(ویرایش)

بوتاکس مصپورت MASPORT BOTOX

این روزها استفاده از بوتاکس یکی از محبوب ترین و پر استقبال ترین شیوه ها و راه حل های زیبایی درمانی می باشد که با برطرف کردن چین و چروک های پوست و جوان سازی صورت ، جوانی و زیبایی را برای افراد زیادی به ارمغان می آورد. کمپانی های گوناگونی بوتاکس را تهیه و روانه ی بازار می کنند و مارک های مختلفی از بوتاکس تاکنون عرضه شده است.

بوتاکس از هر برند و تیپی که باشد در ماهیچه های قسمت های تحت درمان تزریق می گردد تا ارسال پیام های عصبی مسئول فعالیت و حرکت عضلات را برای مدت زمان موقتی از کار بیاندازد و از جمع شدن و فشردگی عضلات ناحیه مورد نظر ممانعت به عمل آورد. این فلج شدن موقتی انقباض عضلات موجب از بین رفتن چین و چروک های پوست روی عضله خواهد شد.

بوتاکس مصپورت چیست؟

یکی از مارک های بوتاکس که در طی سال های گذشته تولید و به بازار عرضه شده است و از کیفیت و مرغوبیت خیلی زیادی برخوردار است ، بوتاکس مصپورت است.

داروی مصپورت در رفع چین چروک پوست و همچنین خطوط اخم ، خطوط پیشانی و دیگر درمان های پزشکی مانند اسپاسم صورت بلفاروپلاسم ، میگرن مزمن و نهایتا لوچی کاربرد قابل توجهی دارد.

بوتاکس مصپورت محصول یک شرکت ایرانی می باشد و نسبت به مارک های اروپایی که اغلب چینی می باشند ، مرغوبیت و کیفیت بهتر و قابل توجهی را داراست. این داروی تزریقی از لحاظ ساخت و عملکرد با بوتاکس دیسپورت خارجی همسان می باشد و مدت زمان دوام نتایج آن در رفع چین و چروک پوست نسبت به نمونه های همانند خارجی خود طولانی تر است.

مصپورت توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مورد تایید قرار گرفته است و کاملاً با بالاترین استاندردها و معیارهای جهانی هماهنگی و مطابقت دارد.

مشخصات مصپورت

دیسپورت که پیش از این یکی از برندهای بوتاکس پرطرفدار و پراستفاده در ایران بود از پروتئین کمی در پیرامون مولکول های خود برخوردار است. از این رو بعد از تزریق ، اثرات درمانی آن به سرعت ظاهر می شود. مولکول های دیسپورت از سایز ، وزن و حجم خیلی کوچکی برخوردارند و بدین سبب است که در نقاط مورد تزریق تمایز به وجود آمده خیلی قابل تشخیص نیست. بدین علت بوتاکس دیسپورت یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده ترین برندهای بوتاکس عرضه شده در بازار می باشد.

در طی چند سال گذشته ، کمپانی داروسازی مصون دارو بوتاکسی با نام تجاری مصپورت طراحی و تهیه و به بازار عرضه کرده است که از لحاظ مواد ، عملکرد و کیفیت همسانی بسیاری با دیسپورت خارجی دارد و از ترکیبات توکسین خالص ، کلستریدیوم بوتولینیوم نوع A ، کمپلکس با هماگلوتینین تهیه گردیده است و در ویال های 500 واحدی طراحی و روانه بازار گردیده است که هر ویال آن جهت استفاده و تزریق 3 نفر مناسب و اندازه است.

مدت زمان استفاده از این داروی تزریقی 6 ماه می باشد و تزریق آن حتماً می بایست به وسیله پزشک متخصص صورت گیرد.

ماندگاری نتایج مصپورت

مدت زمان ماندگاری نتایج مصپورت با توجه به بدن فرد ، سن ، نوع پوست ، دوز تزریقی و ناحیه تحت درمان معمولاً 4 الی 6 ماه می باشد و پس از این مدت برای حفظ نتایج درمان باید تزریق مجدداً تکرار شود.

بهترین نواحی تزریق مصپورت

نواحی فوقانی صورت نظیر چین و چروک های اطراف چشم ، خطوط اخم ، چین و چروک های پیشانی از بهترین قسمت ها و نقاط مناسب جهت تزریق مصپورت به حساب می آیند.

جهت پیشگیری و کاهش عوارض جانبی تزریق مصپورت حتماً باید این دارو به وسیله ی پزشک متخصص تزریق گردد و از اصل بودن محصول در ناحیه تزریق اطمینان حاصل شود. زیرا نحوه تزریق و مشخص کردن نقاط مناسب و درست تزریق در کسب نتیجه مطلوب ، به حداقل رساندن عارضه های احتمالی تزریق و مدت زمان دوام محصول اثرات بسیار مهم و قابل توجهی دارد.

http://nikbotox.ir/%d9%85%d8%b5%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa/

http://nikmedco.com
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران