تعداد بازدید : 293
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۱۷
کاربران آنلاین : 0
فاروس طاها
۱۴۰۰/۵/۱۷ ۱۷:۲۷:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۵/۱۷ ۱۷:۲۷:۲۴

لیست و ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

(ویرایش)

قبولی تضمینی در کنکور >>قبولی صددرصد در رشته های مختلف برای داوطلبین کنکور سراسری نیازمند یک سری شرایط خاص از قبیل کار کردن خصوصی با دان آموز است که پرداختن به این مورد باعث می شود اغلب مراکزی که موفقیت دانش آموز و یا متقاضی را تضمین می کنند، شما را با قیمت های گزافی مواجه کند. بنابراین ممکن اسا قبولی در برخی رشته ها از جمله رشته های علوم پزشکی برای شما امری نشدی و محال به حساب بیاید. از طرفی سایر موسساتی که با هزینه های کمتر در زمینه قبولی در کنکور سراسری فعالیت می کنند، ممکن است معتبر نباشند. پس در این خصوص چه می شود کرد؟ در ادامه با ماه همراه باشید تا به شما اصول قبولی 100 در 100 در رشته های تاپ علوم پزشکی را شرح دهیم و شما را با بهترین موسسه قبولی 100 در 100 در کنکور سراسری آشنا کنیم.

ظرفیت پذیرش و لیست دانشگاه های داروسازی و دندانپزشکی داری تعهد خدمت >> داروسازی و دندانپزشکی از رشته های پر تقاضای علوم تجربی است که همواره رقابت برای این رشته ها بسیار است. در دامه به ما همراه باشید تا لیست و ظرفیت دانشگاه های کشور در رشته های دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمت را برای شما شرح دهیم.

ظرفیت دانشگاه های تربیت معلم و فرهنگیان >>  هر ساله به وسیله دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود. آیا می دانید آخرین رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟ شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شامل شرایط عمومی و تخصصی است. این دانشگاه ها به صورت بومی پذیری گزینش می کنند. اگر شما هم داوطلب انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم هستید باید بدانید این دانشگاه ها علاوه بر آزمون سراسری مصاحبه حضوری نیز دارند.

ظرفیت پذیرش در رشته فیزیوتراپی در سال 1400 چقدر است؟ آیا از حداقل رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی اطلاع دارید؟ دانشگاه های فیزیوتراپی در سراسر کشور همواره پس از آزمون سراسری سال اقدام به پذیرش دانشجویان جدیدالورود می کند. این رشته از جمله رشته هایی است که در ایران بازار کار مناسبی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به لیست دانشگاه های فیزیوتراپی کل کشور به همراه ظرفیت پذیرش آن ها بپردازیم.

لیست و ظرفیت دانشگاه های آزاد پزشکی در هنگام انتخاب رشته به ما می گوید این رشته هنوز بدون کنکور ارائه نمی شود. برشته های دندانپزشکی و داروسازی نیز به همین صورت است. درحالی که بیشتر رشته های تجربی و انسانی بدون آزمون در دانشگاه های آزاد اسلامی ارائه می شود، تقاضا برای برخی از رشته های تجربی همچون پزشکی به قدری زیاد که انتظار نمی رود این رشته در سال های پیش رو بدون کنکور ارائه شود.

آیا دانشگاه های دندانپزشکی سراسری را می شناسید؟ دانشگاه های پزشکی سراسری و دانشگاه های داروسازی سراسری  را چطور؟ برای قبولی در رشته دندانپزشکی و پزشکی و داروسازی کسب چه رتبه و ترازی لازم است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر رتبه و تراز لازم برای انتخاب رشته پزشکی به اسامی دانشگاه روزانه کشور در رشته پزشکی و دندان پزشکی و دارو سازی بپردازیم.

پذیرش در رشته پزشکی دارای تعهد خدمت در کنکور سراسری با آزمون صورت می پذیرد

لیست و ظرفیت دانشگاه های بین الملل یا پردیس خودگردان >> این دانشگاه به منظور جلوگیری از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور برپا شده. این دانشگاه ها شهریه پرداز می باشند و هر ساله با آزمون و یا بدون آزمون و با سوابق تحصیلی در آن امکان ثبت نام وجود دارد. میزان شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان 16 الی 18 میلیون در هر ترم تخمین زده شده است.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران